Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:58:15 GMT

گاز به ورودی زابل رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۸۸۴۵

گاز به ورودی زابل رسید

آقای رضا نوشادی گفت: امسال در شرکت مهندسی و توسعه گاز به عنوان سال سیستان و بلوچستان نامگذاری شده؛ زیرا بیش از ۵۰ درصد از حدود هزار کیلومتر هدفگذاری برای راه اندازی و افتتاح خطوط و تزریق گاز، فقط در این استان متمرکز است.

او می‌گوید: طی یک هفته گذشته، عملیات تست و تزریق گاز دو پروژه مربوط به خط لوله ۲۲۰ کیلومتری زاهدان تا زابل که نیمی از آن ۳۶ اینچ (از زاهدان تا دوراهی دشتک) و نیمی از آن ۲۴ اینچ (از دوراهی دشتک تا زابل) است، انجام شده و به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون گاز وارد ایستگاه کنترل فشار شهر زابل شده که این شهر و شهر‌های اطراف آن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز، توزیع گاز داخل زابل به مفهوم واقعی، زمانی انجام خواهد شد که عملیات علمک زنی و لوله کشی داخل منازل به طور کامل انجام شود. شبکه داخل شهر هم در مجموعه گاز استان سیستان و بلوچستان انجام شده که به تدریج و قطعه قطعه در حال تست و تزریق گاز است. عملیات راه اندازی و تزریق گاز ۴ قطعه خط لوله در مسیر ایرانشهر تا زابل که از سوی چهار پیمانکار در حال انجام است نیز، امسال انجام می‌شود که تمامی شهر‌ها و صنایع موجود در مسیر زاهدان تا زابل و ایرانشهر تا چابهار را در بر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

تست تزریق گاز به زابل درحال انجام است

قطعه دوم خط لوله محمدیه قم به پارچین تهران یکی دیگر از خطوط لوله ای است که شرکت مهندسی و توسعه گاز در نظر دارد تا پایان سه ماهه سوم امسال آن را به بهره برداری برساند؛ این خط لوله، شبکه شمال و شمال شرق کشور و تهران را در اوج مصرف زمستانی به پایداری خواهد رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی سیستان و بلوچستان زابل گاز طبیعی تزریق گاز تا زابل خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد