Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@23:00:36 GMT

۸۰ هزار گردشگر از آقاعلی عباس(ع) بادرود دیدن کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۱۰۱

۸۰ هزار گردشگر از آقاعلی عباس(ع) بادرود دیدن کردند

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) بادرود پذیرای ٨٠ هزار مسافر و زائر از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف، در طول هفته گذشته بود.

حسین یزدان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نطنز در تعطیلات عید فطر میزبان گردشگران و مسافرانی بود که از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی بویژه گلاب، گلاب‌گیری و بقاع متبرکه این خطه دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ١٣٥ هزار گردشگر از اماکن تاریخی، مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری شهرهای نطنز و بادرود بازدید کردند که از این تعداد ٨٠ هزار نفر به بارگاه مقدس آقا علی عباس (ع) بادرود مشرف شدند.

وی گفت: برای ارائه خدمات بهتر، بیش از ۱۵ هزار مسافر در زائرسرا، صحن آستان، رواق‌ها و همچنین مدارس و حسینیه‌ها و مساجد سطح شهر بادرود اسکان یافتند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی نطنز، خاطرنشان کرد: در شهرهای نطنز با هماهنگی بین ادارات آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، مسافران و گردشگران در سالن‌های ورزشی، حسینیه‌ها و تعدادی از مدارس درتعطیلات عید فطر اسکان یافتند،

یزدان‌مهر همچنین آمار بازدیدگردشگران از روستای تاریخی ابیانه و روستاهای برزرود و چیمه رود را بیش از ۵۰ هزار نفر اعلام کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: اقامتگاه سرای جواهر، سرای مادر، باغ سبب، اقامتگاه میرزایی، باغ صفویه تاج آباد و در بخش بادرود روستای سرآسیاب، اقامتگاه دیاوا و کمپ متین آباد نیز در این مدت میزبان مسافران بود.

کد خبر 572923

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آقا علی عباس بادرود ميراث فرهنگي گردشگری شهری میراث فرهنگی نطنز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد

به گزارش صدای ایران از آنادولی، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه امروز پنجشنبه طی گزارشی اعلام کرد: ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی در چهار ماهه نخست سال جاری از شهر زیبای ساحلی آنتالیا بازدید کردند.

میزان بازدید گردشگران خارجی در چهارماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۱۰ در صد افزایش داشته و این میزان به عنوان یک آغاز موفق ثبت شده است.

گردشگران آلمانی در ماه آوریل با ۲۵۹ هزار و ۷۱۷ بازدیدکننده رتبه اول را به خود اختصاص دادند و پس از آن روسیه و انگلستان در جایگاه بیشترین بازدیدکنندگان از آنتالیا قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد