Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:28:05 GMT

کاترین آمل جانشین راگا شهر ری درلیگ برتر فوتسال شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۲۷۹

کاترین آمل جانشین راگا شهر ری درلیگ برتر فوتسال شد

علی امینی با تأیید این خبر به خبرنگار مهر درآمل گفت: پس از گفت وگوهای طولانی مدت و مذاکره‌های جدی با مسئولان باشگاه لیگ برتری راگا شهرری، درنهایت توافق کامل واگذاری و انتقال امتیاز این تیم به قند کاترین آمل انجام شد.

وی افزود: در نهایت با قطعی شدن نامه خروج تیم راگا شهر ری از استان، امتیاز این تیم به نماینده آمل قطعی واین خرید و واگذاری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر رهنما، سرمربی آملی‌ها درلیگ برتر مالک باشگاه جدید قند کاترین آمل، همچنین به انتخاب سرمربی فصل جدید این تیم نیز اشاره کرد وگفت: " ناصر رهنما" به عنوان سرمربی جدید این تیم که سابقه لیگ برتری دارد، و اعضای کادرفنی که همه مازندرانی هستند، انتخاب شدند.

امینی اضافه کرد، البته نگاه مجموعه باشگاه درحال حاضر وتجربه سال نخست حضور درلیگ برتر نگاه بومی و غیربومی نیست و هدف مهم بستن تیمی شایسته برای آمل دراین رقابت‌ها است.

وی اضافه کرد، مهم گرفتن نتیجه تیمی واینکه قند کاترین آمل نماینده شایسته‌ای برای این شهرستان در نخستین فصل حضور رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور باشد.

هدف کاترین آمل، ماندگاری در ورزش

مالک باشگاه کاترین آمل دربخش دیگری با بیان اینکه، اولویت مهم این باشگاه در نخستین سال حضور درلیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، حفظ سهمیه و البته نگاه به نیمه بالای جدول است، تصریح کرد: همه تلاش باشگاه وکادر فنی در نقل و انتقالات پیش فصل، جذب بازیکنان باکیفیت و متناسب با توقعات کادر فنی است و حتی اگر نیاز باشد، بازیکن و مربی خارجی هم جذب خواهند شد.

امینی اضافه کرد، برای مدیریت باشگاه، تیمی در شأن نام آمل و مازندران درلیگ برتر حضور داشته باشد و این حضور وتیمداری باشگاه قندکاترین آمل قطعاً مقطعی نیست و ادامه دار خواهد بود.

باشگاه کاترین آمل، نخستین تجربه این شهرستان در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است. مازندران در فصل سپری شده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران دارای دو نماینده زندی بتن کلاردشت وشهروند ساری بود.

تیم زندی بتن کلاردشت درپایان دومین سال حضور خود درلیگ برتر با قرارگرفتن درمکان نهم لیگ را به پایان رساند و شهروند ساری با قرارگرفتن در رده چهاردهم وانتهای جدول بعد از سال‌ها تیمداری به رقابت‌های لیگ دسته یک سقوط کرد.

کد خبر 5484246

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتبال ایران آمل عید فطر 1401 بوشهر کرمانشاه نماز عید سعید فطر عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گروههای جهادی آلودگی هوا لیگ برتر فوتسال درلیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است