Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ورامین گفت: آموزش و پرورش متعهد و دغدغه مند متضمن آینده کشور است زیرا کشوری پیشرفت می‌کند که دارای نیروی انسانی متخصص و متعهد باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛  همزمان با هفته معلم مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین به همراه فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مهمان گروه های  نخبگان آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی در این دیدار گفت: آموزش و پرورش متعهد و دغدغه مند متضمن آینده کشور است زیرا کشوری پیشرفت می‌کند که دارای نیروی انسانی متخصص و متعهد باشد که باعث ایجاد نوآوری در علم و باز کردن گره های کشور و خلق کسب و کار و در نهایت پیشرفت اقتصادی می شود.

 وی افزود : کشور ایران یکی از با استعداد ترین کشور ها در دنیاست  و وظیفه پرورش این استعداد ها به عهده آموزش و پرورش است.

 فرماندار ورامین با اشاره به استفاده از ظرفیت نخبگانی آموزش و پرورش گفت : نخبگان آموزش و پرورش می‌توانند در حل مسائل و مشکلات شهرستان و ارایه راه حل مجموعه اجرایی  دولت را کمک کنند که در آینده با برگزاری جلسات مستمر و هم اندیشی  درصدد استفاده از این ظرفیت هستیم .

درویشی با اشاره به رسالت فرهنگی مجموعه آموزش و پرورش در شهرستان ورامین گفت : شناخت چهره های شاخص فرهنگی دیار ۱۵ خرداد ،هنرمندان ،نویسندگان و آثار تاریخی منحصر به فرد و ... موضوعاتی است که میتواند باعث  شناخت  هویت فرهنگی شهرستان ورامین به نسل های آینده شود و این موضوع  از مهمترین  رسالت های فرهنگی آموزش و پرورش در شهرستان ورامین می باشد.

وی افزود :  حوزه آموزش ،فرهنگسازی  و ارتقاء سطح شهرستان ورامین باید  در آینده با پیشرفت زیر ساختی و نخبگانی  به مجموعه آموزش و پرورش سپرده شود و ظرفیت نخبگانی آن می‌تواند با مدیریت جهادی مسائل  و مشکلات را حل کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش هفته معلم مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین شهرستان ورامین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس