Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@06:05:27 GMT

خلق سرویس های نوین پستی مبتنی بر نیاز مردم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۹۷۳

خلق سرویس های نوین پستی مبتنی بر نیاز مردم

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ساختمان اداره پست شهرستان چابهار به لزوم راه اندازی دفاتر پستی مستهلک شهرستان جهت ارائه خدمات بهینه به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سعیدی در نشست با مدیرکل پست استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به مشکلات موجود اداره پست شهرستان چابهار گفت: «امروز بندر چابهار با داشتن منطقه آزاد و ظرفیت های بالقوه به یک کانون نوین و اصلی تجارت و صنعت در ایران و آسیای میانه تبدیل شده است، از این رو اداره پست این بندر نیز باید همسو با این ظرفیت ها و خلق سرویس های نوین پستی در راستای ارائه خدمت به همشهریان تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از تلاش کارکنان شبکه پستی کشور به ویژه کارکنان پست چابهار که با وجود شرایط بد آب و هوایی و تحمل سختی فراوان اقدام به قبول و ارسال مرسولات پستی می نمایند تقدیر کرد.
وی با اشاره به مستهلک بودن ساختمان های ادارات پست در شهرهای زرآباد، دشتیاری و کنارک از توابع شهرستان چابهار تصریح کرد: «راه اندازی و استقلال ادارات پست در این شهرستان ها برای ارائه خدمات پستی به هموطنان در دستور کار اداره کل پست استان قرار گیرد.»
در پایان هدایت الله کرد؛ مدیرکل پست استان نیز گزارشی از عملکرد پست این استان ارائه نمود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود