Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدرسه بهاره «فقه تربیتی و نیازهای تربیتی جامعه اسلامی» با مشارکت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام تهران افتتاح می‌شود.

لازم به ذکر است آیت الله علیرضا اعرافی با موضوع اجتهاد تمدن‌ساز و جایگاه فقه تربیتی در آن و حجت الاسلام سید نقی موسوی با موضوع نظام و منطق فقه تربیتی به سخنرانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان برگزاری این افتتاحیه یکشنبه ۱۴۰۱/۲/۱۸ رأس ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۱۵ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/saman2/302-21979-daneh.ir اقدام نمایند.

کد خبر 5484359 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران علیرضا اعرافی اصول فقه قرآن فعالیت های قرآنی عید فطر 1401 نهج البلاغه قرآن کریم ماه مبارك رمضان کربلای معلی انقلاب اسلامی ایران کربلا جهان اسلام امام علی ع سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی فقه تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش‌وپرورش در آیین سپاس معلم اظهار کرد: آیین سپاس معلم به نام و یاد معلمان شهید ارزشمند کشورمان در دبیرستان دختران شهید چمران برگزار شد.

وی با بیان اینکه خدا را شاکرم در این روز با برکت در کنار شما دانش‌آموزان گران‌قدر هستیم، تصریح کرد: این گردهمایی به مناسبت تجلیل از معلمان برای کاری که کرده است.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه معلم کسی است که آینده کشور را معماری می‌کند، ابراز کرد: مدرسه جایی است که آینده کشور در آن ساخته می‌شود و خدا و ملائکه برای معلمی که خیر و نیکی آموزش می‌دهد، صلوات می‌فرستد؛ این امر نشان‌دهنده جایگاه والا و گران‌قدر معلم است.

قد هیچ جامعه‌ای بلندتر از قد معلم نیست

صحرایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، ادامه داد: جامعه خوب و بالنده جامعه‌ایی است که برای معلمان جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته است.
به گفته وی، معلم کسی است که نورافشانی می‌کند. در دیدگاه دینی درد بی‌درمان انسان نادانی و جهل است. جهل در هر جایی معنای خودش را پیدا می‌کند و کسی که جهل را از بین می‌برد، معلم است؛ لذا حرمت معلم بسیار بالاست. قد هیچ جامعه‌ای بالاتر از قد معلمش نیست و این پیام سپاس معلم است.

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: مدرسه‌ها جایی هستند که آینده کشور در آن ساخته می‌شود و معلم عنصر اصلی آن به‌شمار می‌آید. هر کسی که دل در شکوه و سرفرازی کشور دارد، باید به معلم و مدرسه توجه کند.

صحرایی اضافه کرد: معلم کسی است که زیرساخت سربلندی کشور را می‌سازد؛ و مقام معظم رهبری هیچ سالی نبوده که لااقل یک بار با معلمان دیدار نکنند و این موضوع اهمیت و جایگاه والای معلم را نسان می‌دهد.

وی ابراز کرد: امروزه همه از پیشرفت کشور نمی‌باند و کسی جرئت ندارد به کشور ما چپ نگاه کند. ما در دل مناطق جنگی و مدرسه‌هایی شبیه پناهگاه زندگی می‌کردیم و موشک‌های رژیم صدام به پایتخت ما می‌رسیدند؛ اما امروز کسی چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود و ریشه همه اینها در معلمان است.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه به هیچ جایی بدون وجود معلمان و مدرسه‌ها نخواهیم رسید، تشریح کرد: معلمان و مدارس تضمین‌کننده پیروزی کشورمان هستند. پیشرفت پزشکی ما به جایی رسید که هزاران نفر برای درمان به ایران می‌آیند و این افتخار را معلمان خلق کردند.

به گفته صحرایی، اگر می‌خواهیم جامعه سربلند و سرافزار داشته باشیم همه برای حرمت معلم باید بکوشیم. اگر حرمت معلمان حفظ شود، جامعه پرشکوه می‌شود. دانش‌آموزانی که افتخار می‌آفرینند، آن را از معلمان خود یاد می‌گیرند. تیم‌های دانش‌آموزی والیبال پس از ۷ برد پی‌درپی به ایران بازگشتند. برد آنها با بودجه و تجهیزات پیشرفته اتفاق نیفتاد، بلکه با همت و استقامت ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ۲۸ مدال در المپیاد جهانی آوردیم، افزود: کسانی که از آموزش‌وپرورش به نیکی یاد نمی‌کنند، بگویند این دانش‌آموزان حاصل چه کسی هستند. دانش‌آموزان سمپاد برای ساختن آینده در حال تلاش هستند. آموزش‌وپرورش آیینه‌ای است که هر لحظه در آن می‌نگریم، تصویر شوق‌انگیز و شکوهمند را می‌بینیم. خیلی خرسندم که در یک روز همه مدرسه‌ها زنگ سپاس معلم را انجام می‌دهند و از این بابت خشنود و خرسندم.

زنگ سپاس معلم را برای تجلیل از شکوه معلمان کشورمان به دست همسر شهید فرامرزی، وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرکل آموزضش و پرورش شهر تهران به صدا درآمد.

کریمیان: قدردان و قدرشناس زحمات معلمان سرزمینم هستم

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران در ادامه اظهار کرد: شهید فرامرزی افتخار و مسرت همه ما بود و در پیشگاه رئیس‌جمهور بسیار زیبا وزیر آموزش‌وپرورش موضوعات آموزش‌وپرورش را مطرح کردند.

وی ضمن عرض تبریک به تیم والیبال دانش‌آموزی، ادامه داد: پرواز تیم‌های دانش‌آموزی امروز به زمین نشست و به فرودگاه رفتیم و از جانب وزیر به آنها تبریک گفتیم. اتفاقات خوبی که هم‌زمان با یکدیگر اتفاق می‌افتد، نشان‌دهنده این است که مغز متفکری این مسیر را راهبری می‌کند.

کریمیان در پایان خاطرنشان کرد: قدردان و قدرشناس زحمات معلمان سرزمینم هستم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی