Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@20:39:52 GMT

بازیگر نقش توماس ادیسون درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۰۲۶۵

بازیگر نقش توماس ادیسون درگذشت

کنت ولش که در سریال «جادوگر نور» نقش توماس ادیسون را بازی کرده بود، در ۸۰ سالگی درگذشت.

به گزارش ایران اکونومیست از ددلاین، کنت ولش، بازیگر کانادایی که بیشتر به بازی در نقش مامور سابق اف بی آی، ویندوم ارل، در سریال توئین پیکس ساخته دیوید لینچ شناخته می‌شد، درگذشت. دلیل فوت او هنوز اعلام نشده است.

این بازیگر کانادایی در طول فعالیت هنری خود در بیش از ۲۰۰ فیلم و سریال بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازی در نقش چند شخصیت تاریخی از جمله هری اس. ترومن، سی و سومین رئیس جمهوری آمریکا، توماس ای. دیویی، ۴۷مین فرماندار ایالت نیویورک،کالین تاچر، سیاستمدار معروف کانادایی، و توماس ادیسون، از بزرگترین مخترعان تاریخ، را نیز در کارنامه داشت.

کنت ولش در سریال جادوگر نور

ولش در سال ۱۹۴۲ در ادمونتون کانادا متولد شد و در مدرسه ملی تئاتر کانادا در مونترال تحصیل کرد. وی فعالیت هنری خود را در جشنواره تئاتر استراتفورد و با بازی در نمایش‌های شکسپیر آغاز کرد.

ولش اولین حضور خود در تلویزیون را در سال ۱۹۶۳ و با بازی در سریال تئاتر بندکفش (Shoestring Theatre) تجربه کرد و پس از آن در چند سریال دیگر از تولیدات سی بی سی تلویژن نیز ظاهر شد.

این بازیگر کانادایی در دهه های ۷۰ و ۸۰ بیشتر در کانادا کار می‎‌کرد اما در سال ۱۹۸۸ فیلم داندی کروکودیل ۲ را در استرالیا بازی کرد و در یک قسمت از سریال آمریکایی منطقه گرگ و میش ظاهر شد.

کنت ولش در سریال توئین پیکس

ولش پس از بازی در سریال معمایی و روانشناختی توئین پیکس در سریال‌های تلویزیونی شناخته شده دیگری چون پرونده‌های ایکس (The X-Files)، نظم و قانون: محدویت‌های بیرونی، غذای روح و غیره نیز جلوی دوربین رفت.

از دیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی که ولش در دوران بازیگری خود در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت، می‌توان به روز پس از فردا، هوانورد، افسانه‌های خزان و عامل نفوذی اشاره کرد. 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دیوید لینچ ، سریال خارجی ، درگذشت بازیگر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دیوید لینچ سریال خارجی درگذشت بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال