Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان بین در نشست با اعضای بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در پاسخگویی به مسائل مطرح شده توسط تشکل‌ها گفت: آرمان گرایی و مطالبه گری دانشجویان باید توأم با واقع بینی باشد. دانشجویان باید واقعیت‌ها را ببینند و هیچگاه از مطالبه آرمان‌ها دست نکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: برگزاری رویداد کرسی‌های آزاد اندیشی که با پیام و حمایت مقام معظم رهبری همراه بوده است، نتیجه تلاش دانشجویان و مایه مباهات مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به راه اندازی شورای تعامل دانشگاه و دانشجویان اشاره و تصریح کرد: این شورا بر پایه رشد و تربیت اجتماعی در دانشگاه طراحی شده است که دانشجویان با استفاده از تجربیات خود در دانشگاه، آماده پذیرش مسئولیت‌های خطیر اجتماعی می‌شوند.

وی در خصوص شهریه دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار این را دارد که برای همه اقشار جامعه امکانات آموزشی و پژوهشی فراهم کرده است. دانشگاه آزاد اسلامی افزایش غیر منطقی شهریه را باعث ایجاد محرومیت دانشجویان بی بضاعت از تحصیل می‌داند. دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال حل مسائل و مشکلات جامعه از طریق ظرفیت‌های دانش بنیان دانشگاه است.

جهان بین ادامه داد: این یک مسئولیت همگانی است و تمامی اساتید، کارکنان، مدیریت، تشکل‌ها و… باید با سعه صدر و همدلی در حوزه عفاف و حجاب ورود و نقش بسزایی در فرهنگ سازی حجاب در عرصه دانشگاه ایفا کنند.

کد خبر 5484426 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد جهان بین دانشگاه های علوم پزشکی شورای صنفی دانشجویی آزمون دستیاری وزارت علوم دانشگاه شهید بهشتی مرکز سنجش آموزش پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان امور دانشجویان دوره دکتری وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس