Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بورس کالای ایران امروز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه میزبان عرضه حدود 2 میلیون تن سنگ آهن و فولاد است. به این ترتیب یک میلیون و 890 هزار تن سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی و 102 هزار و 670 تن شمش بلوم روی تابلو می‌رود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از کالاخبر، بر این اساس تالار حراج باز بورس کالا میزبان عرضه 320 هزار تن سنگ آهن دانه بندی و کلوخه، 274 هزار و 500 تن کنسانتره سنگ آهن و 21 هزار تن وکیوم باتوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این روز شاهد عرضه یک میلیون و 139 هزار و 500 تن گندله سنگ آهن، 156 هزار تن آهن اسفنجی، 102 هزار و 670 تن شمش بلوم، 2 هزار و 980 تن شمش روی، 725 تن شمش سرب، 11 هزار و 300 تن شمش آلومینیوم، یک هزار و 70 تن بیلت آلومینیوم، 4 هزار و 336 تن تیرآهن و میلگرد کلاف، یک هزار و 99 تن ناودانی، 5 هزار و 90 تن مس کاتد، 11 هزار تن مس کم عیار و 2 هزار تن هیدروکسید آلومینیوم است.
یک میلیون و 170 هزار و 76 تن سیمان هم در تالار سیمان بورس کالا عرضه می‌شود.
براساس این گزارش، 8 هزار و 100 تن قیر و 2 هزار تن سیمان در تالار صادراتی عرضه می‌شود.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز عرضه 91 هزار و 989 تن انواع مواد پلیمری، شیمیایی، گوگرد و ... را تجربه می‌کند.
بازار فرعی در این روز شاهد عرضه 10 هزا رو 544 تن میلگرد کلاف، قیر آند آلومینیوم، کنسانتره سرب، ضایعات پلیمری، تیشو، اکسید آلومینیوم، هیپو کلریت سدیم (آب ژاول)، هیپوکلریت کلسیم و منو کلرو استیک اسید است.
در مجموع 3 میلیون و 335 هزار و 979 تن انواع کالادر تالار‌های مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس تن سنگ آهن هزار تن تن شمش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا