Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:18:39 GMT

توضیح مهم کمیته استیناف در مورد پرونده بازیکن گابنی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۱۳۵۹

توضیح مهم کمیته استیناف در مورد پرونده بازیکن گابنی

فدراسیون فوتبال درخواست اعاده دادرسی باشگاه گل گهر را برای بررسی مجدد پرونده بازیکن گابنی قبول کرده است و بر همین اساس این پرونده یک بار دیگر از سوی کمیته‌ی استیناف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، علیرضا صالحی – رییس کمیته استیناف که پیش تر در مورد این پرونده گفته بود تا قبل از پایان لیگ برتر پاسخ اعاده دادرسی باشگاه گل گهر را خواهند داد بار دیگر تخلف باشگاه گل گهر در این پرونده را قطعی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در یک مصاحبه جدید در پاسخ به این سوال که باشگاه گل گهر مدعی شده است که مدارک مستند جدیدی را به فدراسیون فوتبال ارایه داده است؛ گفت: این ادعای باشگاه گل گهر است. ما توضیحاتی از باشگاه خواسته‌ایم که این توضیحات ارایه شده است.

بیشتر بخوانید:

اکبرپور: در هر دوره‌ای برای استقلال سنگ اندازی کردند/ قهرمانی با تحت فشار گذاشتن فدراسیون فایده ندارد

علیرضا صالحی در خصوص فایل صوتی موجود در این پرونده که مربوط به مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال بوده و باشگاه گل گهر گفته است در صورت عدم رسیدن به نتیجه مطلوب در این پرونده به فیفا شکایت خواهد کرد؛ گفت: فایل صوتی در این پرونده قابل قبول نیست. مشخص نیست آیا فایل صوتی به افرادی که مورد نظر هستند تعلق دارد یا خیر و این در هاله‌ای از ابهام است. به واقع این فایل صوتی ملاک بررسی پرونده و صدور رای نبوده است. در شرایط واقعی اتفاقی که رخ داده این است که بازیکن خارجی که در ترکیب تیم گل گهر به میدان رفته فاقد ۴ بازی ملی بر اساس دستور العمل سازمان لیگ برتر است و به همین خاطر بازیکن غیر مجاز تشخیص داده شده است و رای مربوط به آن صادر شده است. حتی وکیل محترم باشگاه گل گهر هم در جلسات رسیدگی به این پرونده اذعان داشت که ۴ بازی ملی بازیکن گابنی برای آنها احراز نشده است. به هر صورت در بررسی پرونده مدارک مستند و واقعی مورد بررسی قرار می گیرد و فایل صوتی نمی تواند موجب تغییر روند رسیدگی به پرونده شود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کمیته استیناف بازیکن گابنی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه گل گهر فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!