Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@10:52:13 GMT

حال ملک سلمان وخیم شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۰۲۷

حال ملک سلمان وخیم شد

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران جوان،دیوان سلطنتی عربستان بدون توضیح بیشتر اعلام کرد که ملک سلمان  برای انجام برخی آزمایشات بالینی وارد بیمارستان تخصصی ملک فیصل در جده شده است.

ملک سلمان به تازگی در نماز عید فطر در مسجد الحرام حضور داشته است و چند روز قبل پذیرای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در جده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران،ملک سلمان ۸۶ ساله است و گزارش‌ها از وخامت حال او در سال‌های گذشته افزایش یافته است؛  در ماه مارس گذشته نیز دیوان  سلطنتی عربستان اعلام کرد که ملک سلمان تحت معاینات پزشکی قرار گرفته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ملک سلمان ملک سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • صدای جیرجیرک‌ها از کجا می‌آید؟ (فیلم)
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ