Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، هواداران استقلال در اعتراض به حواشی اخیری که علیه این تیم به واسطه رای پرونده اریک باگناما بازیکن گابنی گل گهر ایجاد شده، دست به اقدامی گسترده و هماهنگ در فضای مجازی زدند.

طرفداران تیم آبی پایتخت با عنوان #پدیده_گیت علاوه بر اشاره به پرونده بین دو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو در انتقال یحیی گل‌محمدی و کسر ۶ امتیاز از قرمزهای پایتخت، اعتراض خودشان را نسبت به راه‌اندازی پویش"گل‌گهر_گیت" توسط هواداران تیم رقیب نیز اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این اقدام هواداران استقلال که در فضای مجازی به طوفان توئیتری معروف است، از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز شده و تاکنون به بیش از ۱۷۱ هزار نفر رسیده است.

کد خبر 674946 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

سرمربی استقلال از پایان فعالیت علی خطیر در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در واکنش به اتفاقات امشب (چهارشنبه) باشگاه استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود؛ شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت علی عسگری (مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس) و شهریاری (نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال) برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم استقلال از امشب به ساحل آرامش خواهد رسید.

خطیر برکنار شد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم، کم گفته‌ام. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد و اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاقاتی برای استقلال افتاد که اصلاً خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید، اما باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال اظهار داشت: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند؛ چون همه امسال اذیت شدند. فعلاً نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به‌زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یک سال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند، صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/حرف های زیادی برای گفتن دارم
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی