Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:01:59 GMT

برنامه‌های روز نجوم در مجموعه تاریخی گنبد سبز قم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۳۳۱

برنامه‌های روز نجوم در مجموعه تاریخی گنبد سبز قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگویی خبری، از اجرای ویژه‌برنامه‌های روز نجوم در مجموعه تاریخی گنبد سبز خبر داد و اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه‌های گردشگری نجوم که در این سازمان تدارک دیده‌شده برنامه سینما نجوم با موضوع اکران مستندهای نجوم و کهکشان‌ها، برگزاری کارگاه آموزشی و برپایی نمایشگاه تجهیزات و کتب نجوم در مجموعه تاریخی گنبد سبز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دعوت از انجمن‌ها و مؤسسات فعال نجوم برای حضور در مجموعه تاریخی گنبد سبز، ابراز کرد: وسیله ایاب و ذهاب برای حضور گروهی دانش آموزان، دانشجویان و هنرجویان مراکز فرهنگی و فرهنگسراها نیز مهیا شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: زمان برگزاری برنامه‌های روز نجوم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۰ لغایت ۲۳ در مجموعه تاریخی گنبد سبز خواهد بود.

طباطبایی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت محدود پذیرش، گروه‌ها و علاقه‌مندانی که مایل به شرکت در این برنامه‌ها بوده می‌بایست با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم واقع در خیابان بهشت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگی ورزشی شهرداری قم شهرداری قم نجوم برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان