Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@08:24:04 GMT

ممنوعیت رانندگی بدون بیمه نامه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۳۷۳

ممنوعیت رانندگی بدون بیمه نامه

رئیس پلیس راه استان اصفهان از ممنوعیت رانندگی بدون بیمه نامه خبر داد.

  به گزارش ایران انلاین ، سرهنگ "اصغر زارع" بیان داشت: با استناد بر ماده 19 قانون موصوف حرکت وسایل نقلیه موتوری زمینی ، بدون داشتن بیمه نامه معتبر ممنوع اعلام نموده و رانندگان مکلفند به هنگام رانندگی بیمه نامه مربوطه را همراه داشته باشند و در صورت درخواست پلیس راه به آنان ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ زارع افزود: در صورت نداشتن بیمه نامه ، وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه در محل مطمئنی متوقف شده و راننده خاطی به پرداخت جریمه تعیین شده ملزم می گردد.وی خاطر نشان کرد: درصورتی که خودرویی بیمه نامه شخص ثالث نداشته باشد و دچار حادثه رانندگی شود،راننده مکلف است که خسارات وارده را خود پرداخت کند،حتی اگردر همین شرایط شما مقصر حادثه نباشید،باز هم نمی توانید خسارت خود را از بیمه بگیرید،پس اگر این بیمه را ندارید هرچه زودتر برای خرید آن اقدام کنید تا گرفتا رعواقب نداشتن بیمه شخص ثالث نشوید.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان گفت: همچنین دادن بار و مسافر به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث از سوی شرکت های حمل و نقل بار و مسافر ممنوع است  و با متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال