Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:01:08 GMT

سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر معرفی شد + تصویر

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۵۹۱

سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر معرفی شد + تصویر

گروه استان‌ها - با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور سید محتشم حسینی به‌عنوان سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در مراسمی ظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور و اعضا شورای قضایی استان، سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محتشم حسینی به عنوان سرپرست اداره کل زندان های استان بوشهر معرفی شد

در این مراسم از خدمات 2 ساله رضا مقبلی قرائی قدردانی و سید محتشم حسینی به عنوان سرپرست اداره کل زندان های استان بوشهر معرفی و منصوب شد.

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌های کشور کاهش جمعیت کیفری را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و اظهار داشت اجرا طرح طبقه‌بندی در  زندان‌‌ها بر اساس سن، شخصیت و جرم یکی از اولویت‌ها است که تحقق این مهم بسیاری از چالش‌ها و مشکلات زندان‌ها حل می‌کند.

اجرا طرح طبقه‌بندی در  زندان‌‌ها

محمود ضیایی‌فرد با بیان اینکه اجرا طرح طبقه‌بندی در  زندان‌‌ها دستیابی به هدف متعالی دستگاه قضا تسهیل می‌کند خاطر نشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای اجرا طرح طبقه‌بندی زندانیان مورد توجه است و این مهم از جمله مؤثرترین راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی در داخل و خارج زندان محسوب می‌شود.

وی کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا جایگزینی حبس پیگیری می‌شود و تاکنون 10 هزار زندانی جرایم سبک با پابند الکترونیکی نظارت می‌شوند و تا شهریورماه امسال به 20 نفر افزایش می‌یابد.

استان بوشهر در حوزه جرایم خشن سازمان یافته از استان‌های امن کشور است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز از امنیت پایدار در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: استان بوشهر در حوزه جرایم خشن سازمان یافته از استان‌های امن کشور است.

علی جمادی فرهنگ صلح و سازش در استان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته 27 حکم مجازات قصاص قتل با فرهنگ صلح و سازش، بخشیده شد.

20 میلیارد تومان کمک نقدی به خانواده‌ زندانیان پرداخت شدمعاون سازمان‌های زندان‌ها: صدور حکم "حبس" حداقلی می‌شود/ افزایش استفاده از پابندهای الکترونیکی200 زندانی در واحدهای تولیدی استان البرز به کارگیری می‌شوند

وی حبس‌زدایی و پیشگیری از جرایم را یکی از اولویت‌های دستگاه قضا دانست و تصریح کرد: سال گذشته ورودی زندان‌های استان بوشهر 11 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرا طرح طبقه بندی معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6089536

دیگر خبرها

  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد