Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر امروز یکشنبه در نشست مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شد، با تبریک این روز به جهادگران عرصه کار و تلاش گفت: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در راستای تقویت بنیه‌های نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مناطق محروم سر از پا نمی‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما به نیروهای جهادگر غبطه می‌خوریم که در دورافتاده‌ترین نقاط کشور و خارج از قید پست و مقام در راستای خدمت به محرومین عرق می‌ریزند و خاضعانه به مردم خدمت می‌کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ بسیج سازندکی به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد، افزود: به زعم بنده ماهیت تشکیل بسیج سازندگی به عملکرد جهاد سازندگی بر می‌گردد که در ابتدای انقلاب اسلامی ساختار آن برگرفته از نیروهای انقلابی و متدین با روحیه جهادی بوده است.

وی در ادامه گفت: امروز دو دهه عملکرد موفق بسیج سازندگی گویای فلسفه تشکیل این سازمان مقدس است و هر جایی با تفکر بسیجی و انقلابی و روحیه جهادی ورود پیدا کردیم به همان نسبت موفق شده‌ایم.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه نیروهای مومن، انقلابی و جهادی به صورت جهادگونه به هر وظیفه‌ای که به آنها محول شده پای کار بوده‌اند، افزود: آنچه در دفاع مقدس جنگ را در برابر ۶۴ کشور جهان به پیروزی رساند چیزی جز اتکال به خداوند و داشتن روحیه بسیجی و جهادی نبود.

۵۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای محروم در حال اجرا است

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی با روحیه جهادی موتور جنگ را به حرکت درآورده و مدیریت می‌کردند، تصریح کرد: روحیه جهادی و تفکر بسیجی می‌تواند پایه‌های استوار نظام و انقلاب اسلامی را تقویت و مستحکم کند.

وی افزود: امروز در همه حوزه‌ها، در حوادث مترقبه و غیرمترقبه و بطور کلی هر جایی که نیاز به کمک و امدادرسانی بوده است یک پای ثابت و تاثیرگذار در این برنامه‌ها بسیج سازندگی بوده است.

استاندار ایلام بیان کرد: ما وظیفه داریم برای پیشرفت و توسعه کشور به ویژه در دولتی که همه شما جهادگران از بانیان آن بوده‌اید، از زحمات شما تقدیر و از این ظرفیت عظیم در راستای خدمت به مردم و محرومین استفاده و حمایت شود.

بهرام‌نیا حوزه عمرانی استان را نیازمند کمک بسیج سازندگی دانست و گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان در این دولت برای آبرسانی به روستاهای محروم استان توسط بسیج سازندگی و با کمترین قیمت در حال اجرا است.

استاندار ایلام در پایان با بیان اینکه ۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی استان امضا شده است، خاطرنشان کرد: وجود بیش از یک هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در استان ظرفیت بزرگی است که می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه استان و محرومیت زدایی استفاده کرد.

وی افزود: به تمام ادارات ابلاغ شده است که از ظرفیت بسیج در تمام حوزه‌ها استفاده شود.

کد خبر 5484701

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام حسن بهرام نیا بسیج سازندگی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز آلودگی هوا گروههای جهادی سرپل ذهاب خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گرد و خاک بسیج سازندگی روحیه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد