Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی ارومیه با بیان اینکه تلاش می‌شود از اختیارات قانونی ستاد تسهیل رفع موانع تولید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان استفاده شود، افزود: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل رفع موانع تولید، کارشناسی‌های اقتصادی انجام شده و احصاء مشکلات از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بازدیدهای میدانی در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید و تحقق شعار سال جهت بررسی راهکارهای لازم برای رفع مشکلات این واحدها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به تصویب ۱۱۴ مصوبه در طول ۲۲ هفته اخیر یکشنبه‌های حمایت از تولید استان، افزود: ۴۶ درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده و به صورت جدی پیگیر اجرای بقیه مصوبات بوده و دستگاه‌های متولی ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت رونق تولید و اشتغالزایی در آذربایجان غربی، افزود: از تمامی ظرفیت‌های استان برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در آذربایجان غربی استفاده خواهد شد.

وی، فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد استان را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: با رونق و فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان، شاهد اشتغالزایی و تولید درآمد برای آذربایجان غربی خواهیم بود.

کد خبر 5484602

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی واحد تولیدی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز گروههای جهادی آلودگی هوا خراسان رضوی سرپل ذهاب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گرد و خاک آذربایجان غربی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است