Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@14:53:59 GMT

الهامی: از نوازی و جامعه فوتبال معذرت می‌خواهم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۹۵۵

الهامی: از نوازی و جامعه فوتبال معذرت می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: قرارداد من با نساجی یک ساله است و باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت و قرارداد امضا کند؛ باشگاه حتی همین الان هم می‌تواند عذر من را بخواهد.

به گزارش ایران آنلاین، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: ۲ تیم از نظر روحی و روانی و فنی در جایگاه مناسبی قرار دارند و برای هم شناخته شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان تیم قابل احترام و بسیار خوبی است و بعد از چند هفته بدشانسی، هفته گذشته نتیجه خوبی گرفت و همین موضوع باعث انگیزه مضاعف این تیم می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به همکاری با نساجی در فصل بعد ادامه می‌دهد یا خیر خاطرنشان کرد: قرارداد من یک ساله است و باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت و قرارداد امضا کند. باشگاه حتی همین الان هم می‌تواند عذر من را بخواهد. این طبیعت فوتبال است و هر کسی هم بیاید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. تا الان هیچ صحبتی با باشگاه نداشته‌ام.

سرمربی نساجی درباره پاداش‌ قهرمانی نساجی در جام حذفی و وعده‌هایی که استاندار و مسئولان مازندران بیان داشت: هم برای فینال و هم قهرمانی پاداش دادند، ولی در جریان اینکه استاندار و نفرات دیگر قول داده باشند، نیستم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: نمی‌دانم مصدومان تا فردا (دوشنبه) می‌رسند یا نه، به همین دلیل نمی‌توانم چیزی بگویم اما هر کسی غایب باشد مابقی بچه‌ها تمام زحمت خود را می‌کشند و مشکلی از این بابت نیست. فقط امیر مهدی جانملکی فردا محروم است.

الهامی درباره اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک گفت: جا دارد پیرامون حرفی که درباره نوازی از من پخش و باعث مکدر شدن جامعه فوتبال شد، صحبت کنم. کاش سوال خبرنگار هم پخش می‌کردند و فقط جمله آخر پخش نمی‌شد. این حرف باعث دلخوری محمد نوازی شد. اگر ناراحتی او از بابت این جمله بوده من خودم از جاهای خیلی پایین‌تر از نوازی به این جایگاه رسیدم و خودم دستیار بودم. محمد نوازی قطعا بازیکنی بزرگ و کاپیتان استقلال و بازیکن تیم ملی بوده است.

کسی دنبال این نیست که او رنجیده شود. خبرنگار همین جمله را پرسید و گفت نوازی این حرف را زده، من هم گفتم خودش ...بازهم اگر نوازی رنجیده خاطر شده من عذرخواهی می‌کنم. چون خانواده او خانواده همه فوتبالی‌ها است. نباید این جملات رد و بدل می‌شد. همانطور که بعد از جملات گفتم که خواهش می‌کنم این حرف‌ها پخش نشود. کاش این صحبت‌ها پخش نمی‌شد. ما تحت فشار بودیم. محمد عزیز است و بر کسی پوشیده نیست که در فوتبال چقدر زحمت کشیده است. قطعا مربی بزرگی خواهد شد.

همین که از دستیاری شروع کرده نشان می‌دهد در آینده نزدیک مربی بزرگی خواهد شد. انسان باید این شهامت را داشته باشد اگر کسی از دست او رنجید، معذرت خواهی کند. یک تشکر ویژه هم از مسوولان و مدیران باشگاه آلومینیوم دارم که به جا از او حمایت کردند. نشان دادند که هنوز شرایط برای حمایت از بازیکنان وجود دارد. من هم دوباره از نوازی و جامعه فوتبال معذرت می‌خواهم.

وی در پایان درباره حضور تیمش در مسابقات فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: ما صحبتی نکردیم. این توافق ۲ طرفه است. بحث فقط خواسته‌های من نیست. بهتر است جواب این سوال را مدیریت باشگاه بدهد. اگر خواستند صحبت کنند، اگر هم خواستند با شخص دیگری ادامه بدهند، آزادند. خواسته‌ها ۲ طرفه است.

من هم خواسته‌هایی دارم ولی الان نمی‌توانم بگویم. باید اول ببینیم نظر باشگاه چیست. من یک فلش‌بک به عقب بزنم. از اینکه یک سال و نیم در نساجی بودم وجدانم راحت است، چون احساس می‌کنم تمام کارهایی که باید انجام می‌دادم را انجام دادم. وجدانم راحت است؛ این سرلوحه کارم است که از هر جایی می‌روم هیچ چیز برایم مهم نیست جز رضایت مردم. چه باشم و چه نباشم برای نساجی آرزوی موفقیت دارم. از مردم هم ممنونم که در ۲ سه بازی آخر سنگ تمام گذاشتند و ما را حمایت کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

 



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)