Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@00:16:36 GMT

آموزش گرفتن وقت سفارت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۴۲۳۴

آموزش گرفتن وقت سفارت

وقت سفارت آمریکا به صورت مستقیم در ایران امکان پذیر نیست چرا که این کشور در ایران سفارتی ندارد سفارت سوئیس حافظ منافع آمریکا است اما این کارها را انجام نمیدهد به همین دلیل ایرانیان بایستی به یکی از کشورهای دیگر مراجعه کنند که ازجمله این کشورها سفارت آمریکا در ارمنستان، ترکیه، امارات متحده دبی، کردستان عراق و دیگر کشورها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت سفارت آمریکا را خود شما نمیتوانید به راحتی اخذ نمایید چون دارای جزئیات زیادی است که پیشنهاد میکنیم کار وقت سفارت آمریکا را به شخص یا مجموعه ای واگذار کنید که تجربه اینکار را دارد.

منظور از وقت سفارت آمریکا چیست

هر فرد متقاضی برای سفر به یک کشور خارجی مانند آمریکا که برای اجازه ورود به خاک آن نیاز به ویزای آمریکا دارد؛ چه این سفر توریستی و 1 روزه باشد و چه برای مهاجرت بلند مدت از نوع موقت و یا دائمی؛ برای پروسه اخذ ویزای کشور مقصد به وقت سفارت نیاز دارد. وقت سفارت همانطور که از نامش پیداست، یک وقت از پیش تعیین شده برای حضور در سفارت کشور مقصد بوده که شما در جلسه حضور، اموری را نظیر انجام مصاحبه (پاسخ به یک سری سوالات)، بیومتریک هویتی (انگشت‌نگاری)، تحویل مدارک مورد نیاز و انتظار برای دریافت تاییده اعتبار و کامل بودن مدارک خود و… را انجام می‌دهید.

رزرو وقت سفارت می‌تواند به صورت آنلاین و حضوری انجام گردد اما برای کشور آمریکا به دلیل بسته بودن سفارت این کشور در ایران، صرفا از طریق آنلاین انجام شده و برای حضور در سفارت هم مسلما باید به کشوری دیگر رفته که سفارت آمریکا در آنجا فعالیت دارد که در این راستا گزینه بهتر برای ایرانیان، کشورهای اطراف مانند امارات متحده عربی (دارای دفتر در دبی و ابوظبی)، ترکیه (دارای دفتر در آنکارا و استانبول) و ارمنستان (دارای دفتر در ایروان) گزینه‌های راحت‌تر از نظر مسافت، هزینه سفر و مهم‌تر از همه، عدم نیاز یا سهولت اخذ ویزای کشور واسط می‌باشند.

تفاوت های سفارت اسپانیا با دیگر سفارت ها

سفارت اسپانیا کارگزاری خاص به خود را دارد که به آدرس خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، پلاک ۱ مجتمع تجاری آرتمیس ، طبقه دوازدهم می باشد. وقت های سفارت اسپانیا کاملا آنلاین و از طریق سایت سفارت انجام میشود. وقت های سفارت برای ویزای اسپانیا معمولا آزاد است و برای هر تاریخ یا ساعتی که نیاز داشته باشید موجود است البته ناگفته نماند در زمان های که فصل مسافرت قرار بگیریم تاریخ های وقت سفارت با تاخیر هم مواجه می شود.

شرایط و نوبدهی سفارت اسپانیا

وقت های سفارت اسپانیا با توجه به تاریخ سفر ما میتواند از 2 تا 20 روز رزرو نمایید در زمانهای خلوت شما میتوانید وقت 2 روزه آینده رزرو کنید و در زمانهای شلوغ برای 20 روز آینده رزرو نمایید. فقط توجه کنید که حتما باید تمامی مدارک در زمان حضور شما در سفارت اماده و همراه شما باشد. و نکته ای که باید در وقت گیری توجه کنید این است که طبق قوانین سفارت اسپانیا از روی که به کارگزاری سفارت مراجعه میکنید تا روزی که میخواهید از کشور خارج شوید نباید بیشتر از 90 روز باشد و در صورت مشاهده این موارد میتوانند درخواست شما را ریجکت کنند.

نحوه و چگونه گرفتن وقت سفارت اسپانیا

برای گرفتن وقت سفارت اسپانیا شما میتوانید به سایت سفارت مراجعه و مراحل آن را طی کنید اما پیشنهاد میکنم که اگر شما و یا دیگر افراد آشنا تجربه گرفتن وقت اسپانیا دارند اقدام به دریافت وقت نمایید در غیر این صورت اصلا پیشنهاد نمیکنیم چرا که با درج اشتباه هر کلمه از اطلاعات خواسته شده، امکان دارد به راحتی شما در روز مصاحبه دچار مشکل شوید و پرونده شما مورد تاییید قرار نگیرد. شما میتوانید از همکاران ما در بخش ( وقت سفارت اسپانیا ) کمک بگیرید.

شرایط و نوبت دهی سفارت بلژیک

سفارت بلژیک به دلیل خلوت بودن آن شما به راحتی میتوانید سریع وقت سفارت بگیرید. و معمولا وقت آن برای 5 روز اینده خواهد بود و اگر مورد شما بسیار مهم و فوری است میتوان درخواست وقت فوری کرد.

طبق قوانین سفارت بلژیک اگر سفر شما برای سه ماه آینده می باشد میتوانید وقت بگیرید زودتر از اون این امکان وجود ندارد و به شما هیچ وقتی داده نمیشود.

نحوه و چگونه گرفتن وقت سفارت بلژیک

برای گرفتن وقت با توجه به نوع سفر شما میتوانید با مراجعه به سایت سفارت این کار را انجام داده و وقت خود را دریافت نمایید اما لازم است از چند نکته مطلع باشید که اگر در اطلاعات ارسال شده به سفارت اشتباهی صورت بگیرد رفع این اشتباه کار زمانگیر و پر استرسی خواهد بود و همچنین اگر تاریخ درج شده اشتباه باشد باز هم شما در روز مصاحبه به مشخص برخورد خواهید کرد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر تجربه گرفتن وقت سفارت دارید و یا کسی از آشنایان این تجربه را دارد با کمک ایشان اقدام به تمکیل فرم وقت و فرم درخواست ویزا بکنید در غیر اینصورت شما میتوانید به همکاران ما در بخش ( وقت سفارت بلژیک ) این کار را محول نمایید. خدماتی که همکاران ما برای شما عزیزان خواهند داشت عبارت است از :

تکمیل فرم درخواست ویزا دریافت وقت سفارت ارائه لیست مدارک لازم مشاوره در خصوص مدارک راهنمای و پاسخ به سوالات وقت و ویزا

این مطلب دائما در حال بروزرسانی است. اگر مواردی کم و یا اصلا در مطلب درج نشده است. خوشحال میشم موارد را در بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنیم تا در مطلب درج شود.

مراحل و شرایط پرداخت هزینه های سفارت فرانسه

اگر قصد سفر فوری به فرانسه دارید پس بهتر است سریع مدارک را جمع آوری کنید و برای ترجمه ارسال نمایید سپس اقدام به درخواست وقت سفارت فرانسه کنید در فصل های شلوغ میشه عید نوروز یا کریسمس و یا تعطیلات تابستان وقت ها برای 30 روز می باشد و در فصل های خلوت مثل زمستان و یا فصل مدارس وقت ها برای 5تا10 روز می باشد. حال با توجه به این موارد میتوان برنامه ریزی کرد و همچنین میتوانید از همکاران ما در این خصوص کمک بگیرید. هزینه های که شما باید انجام بدید عبارتند از:

هزینه وقت سفارت 200 هزار تومان. هزینه ترجمه با توجه به تعداد مدارک متغییر است. هزینه کارگزاری 19 یورو. هزینه سفارت برای افراد بین 12 تا 90 سال 60 یورو . برای افراد بین 6تا12 سال 35 یورو . و برای افراد 0تا 6 سال رایگان می باشد. هزینه عکس و کپی از برخی مدارک 50 هزار تومان. هزینه رزرو بیمه بین 40 تا 150 هزار تومان با توجه به سن و تعداد روز اقامت متفاوت است. هزینه رزرو بلیط پرواز قابل استعلام 150 هزار تومان. هزینه رزرو واچر هتل قابل استعلام 150 هزار تومان.

در بالا تمامی مواردی که باید شما هزینه پرداخت نمایید ذکر شده است و شما قطعا نباید خارج از این موهرد هزینه دیگه ای پرداخت کنید.

وقت سفارت فرانسه

برای گرفتن وقت سفارت فرانسه شما میتوانید از طریق وب سایت کارگزاری سفارت فرانسه VFS اقدام به اخذ وقت نمایید بعد از مشاهده فرم درخواست وقت سفارت شما باید دقت داشته باشید که از درج اطلاعات اضافه و یا غیرمرتبط پرهیز کنید چرا که درج اطلاعات اشتباه به راحتی شما را در روز مراجعه به سفارت دچار مشکل میکنید قبل از رفتن به سراغ فرم درخواست وقت بهتر است که تاریخ خروج از کشور خود و تاریخ حدودی رفتن به سفارت را مشخص کنید چرا که در زمان درخواست وقت این موارد از شما خواسته خواهد شد. اگر در این مورد سوالی دارید میتونید با همکاران ما تماس بگیرید. برای دریافت وقت سفارت میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید. https://safarito.net/embassy-appointments

منبع: فردا

کلیدواژه: سفارت وقت سفارت آمریکا گرفتن وقت سفارت سفارت اسپانیا شما میتوانید سفارت فرانسه سفارت بلژیک درخواست وقت فرم درخواست همکاران ما هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفارت ایران در باکو حضور یافت و با سفیر کشورمان در باکو دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز پنجشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در دومین روز‌ از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و‌ گفت‌‌وگو کرد.

بحث و‌ بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و‌ آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و‌ همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو‌ کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته(دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد. اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تأکید کرد.

وزیر ارشاد: بدون نگاه به مرزهای سیاسی، به اندیشمندان خود توجه می‌کنیم + فیلم

وی  همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن