Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سایت نورنیوز، وابسته به شورای عالی امنیت ملی نوشت: «بشار اسد» رئیس جمهوری عربی سوریه صبح امروز در سفر به تهران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی به صورت جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

این سایت با اعلام این خبر، افزوده است: از سال ۲۰۱۱ که سوریه درگیر جنگ با گروه‌های تروریستی تکفیری شد این دومین بار است که رییس جمهور این کشور به ایران سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین سفر بشار اسد به ایران در ۶ اسفندماه سال ۱۳۹۷ و پس از موفقیت ائتلاف ایران، روسیه و سوریه در سرکوب تروریست‌های تکفیری و برقراری آرامش نسبی در این کشور انجام شد. در اولین سفر بشار اسد به ایران، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم و فرمانده پیروز نبرد با جنایتکاران تکفیری و حامیان غربی آنها، رییس جمهور سوریه را همراهی می‌کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار بشار اسد با ایشان در ۶ اسفندماه سال ۱۳۹۷، ایران و سوریه را «عمق راهبردی» یکدیگر خواندند و اظهار داشتند: «هویت و قدرت جریان مقاومت وابسته به این ارتباط مستمر و راهبردی است، بر این اساس دشمنان نخواهند توانست نقشه‌های خود را عملیاتی کنند.»

بشار اسد رییس جمهور سوریه پس از دیدار و گفتگو با رهبر انقلاب و رییس جمهور کشورمان تهران را به مقصد دمشق پایتخت سوریه ترک کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بشار اسد آیت الله خامنه ای سوریه رییس جمهور بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معهلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد