Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید غیبت بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در میدان تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایران اکونومیست، مجتبی سرآسیایی، سرمربی فجرسپاسی عصر یک‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این بازی یک شکل فینال گونه در انتهای جدول دارد. آماده بازی هستیم و خوشحالیم که این بازی در ورزشگاه حافظیه با حضور هواداران‌مان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان درباره شرایط بازی کاملا توجیه هستند. در این بازی‌ها تیمی که کم‌تر اشتباه کند، برنده بازی خواهد بود. به تیم نفت مسجد سلیمان اشراف کاملی داریم. بازی فردا بازی درگیرانه و فیزیکی خواهد بود. حریف به نسبت امتیاز، امنیت بیش‌تری دارد اما این امنیت به خاطر اشتباهات داوری رخ داده و این مساله جزو جدا نشدنی فوتبال ماست و امیدوارم این اشتباهات در هفته‌های پایانی کم‌تر شود. ما سیروان قربانی، رضا آقا بابایی، دانیال کردستانی، ابوالفضل بابایی و یوسف وکیا را در اختیار نداریم. باورم این است که هر بازیکنی که به میدان می‌رود، با تمام وجود انجام وظیفه خواهد و امیدوارم با عزت از زمین بیرون بیاییم.

او ادامه داد: شک ندارم تماشاگران شرایط را درک خواهند کرد و تیم خودشان را تشویق می‌کنند. تیم فجر در قلب مردم جای دارد و حساسیت روی این تیم است و با انرژی خودشان، شرایط خوبی را برای ما رقم می‌زنند تا بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

سرآسیایی در پایان گفت: من با شرایطی که در فجر بود، مسئولیت فنی این تیم را بر عهده گرفتم. همه بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند باید با همین شرایط، بهترین اتفاق را رقم بزنیم. با وجود بازیکنان غایب تیم، بازیکنان ما نمی‌گذارند جای خالی کسی احساس شود. این تیم بر مبنای تفکرات فرد دیگری بسته شده است و برای من قابل احترام است و باید ما با همین داشته‌ها، سرمایه این مردم را در این تیم نگه داریم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال فجر سپاسی ، مجتبی سرآسیایی ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال فجر سپاسی مجتبی سرآسیایی استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و آرسنال روز یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. توپچی‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارند و تاتنهام هم در رتبه پنجم است و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ رقابت می‌کند. آنگه پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار درباره نکات بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

مصدومیت دستینی اودوگی؟
این واقعا برای خود او و ما ناامیدکننده است. او سال خوبی را پشت سر گذاشته بود و ما امیدوار بودیم بتوانیم با همدیگر فصل را تمام کنیم اما متأسفانه همانطور که گفته شده، فصل برای او به اتمام رسیده.

دلیل مصدومیتش؟
این فوتبال است، هر بازیکنی ممکن است به هر نحوی دچار مصدومیت شود. یک اتفاق ناگوار در تمرین رخ داد که باعث شد او آسیب ببیند.

اولیور اسکیپ مصدوم شده؟
بله متاسفانه درست است. او دچار یک مصدومیت جزئی شده و نمی‌تواند مقابل آرسنال بازی کند.

ریچارلیسون و پدرو پورو؟
آنها خوب تمرین کرده‌اند و هر دو آماده حضور برابر آرسنال هستند. هر دو در تمرینات آماده بوده‌اند و این موضوع من را امیدوار کرده است.

برای متوقف کردن آرسنال در راه رسیدن به جام انگیزه دارید؟
من و تیمم اهمیت بازی را درک می‌کنیم. ما درک می‌کنیم که اجازه ندهیم بزرگترین رقیب‌مان در بزرگ‌ترین دربی ممکن از ما جلو بیفتد. ما عواقب آن را درک می‌کنیم. بله تلاش خواهیم کرد آنها را از قهرمانی دور کنیم و مهم‌تر از همه این است که خودمان سه امتیاز را بگیریم و به رتبه چهارم نزدیک‌تر شویم.

سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرید؟
من نسبت به شما برتری‌ای ندارم. من هم مانند شما باید منتظر بازی‌ها و پایان فصل باشم و فقط نقش‌مان فرق می‌کند. امیدوارم به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

دیگر خبرها

  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد