Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نوذر شاه حسینی گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان سرپل ذهاب مبنی بر وجود یک انبار احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطللاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۲ هزار و ۸۳۰ بسته ماکارونی، یکهزار و ۲۷۲ عدد رب گوجه، ۸۳۰ عدد روغن خوراکی، یک هزار و ۸۰ عدد دلستر، یک هزار و ۷۸۸ عدد مایع جرم گیر و ۲ هزار و ۷۰۰ عدد پودر رختشویی احتکاری کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاه حسینی، ارزش محموله احتکاری کشف شده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۷۰ کیسه آرد قاچاق در کرمانشاه
معاون قضائی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۱۷۰ کیسه آرد یارانه‌ای قاچاق در کرمانشاه خبر داد.

عزتی گفت: شب گذشته با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه بیش از ۱۷۰ کیسه آرد یارانه‌ای قاچاق کشف شد. در این راستا یک نفر از متهمان هم دستگیر شد.

 از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۱ فقره پرونده احتکار و عرضه خارج از شبکه آرد به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مرگ جوان ۳۳ ساله در اثر سقوط از کوه
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی گفت: جوان ۳۳ ساله‌ای اهل یکی از روستا‌های شهرستان به علت سقوط از کوه جان خود را از دست داد.

سرهنگ غضبان احمدی فرد گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط جوانی از کوه در اطراف روستای جعفرآباد، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

 پس از حضور ماموران انتظامی پاسگاه فارسینج مشخص شد جوان ۳۳ ساله‌ای از اهالی روستای یاد شده هنگام کوهنوردی تعادل خود را از دست داده و به خاطر سقوط از ارتفاع، جان خود را از دست داده است.

احمدی فرد از تحویل جسد جوان فوت شده به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی و تعیین دقیق علت مرگ خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث کرمانشاه احتکار کرمانشاه جوان ۳۳ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه به پرونده تخلف فروشگاه مواد غذایی برای ثبت نکردن انواع مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در سامانه جامع انبارها رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت با توجه به اختلاف آمار در سامانه و مغایرت‌های موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال به جزای نقدی محکوم کرد.

شاهی در تشریح جزئیات این پرونده، گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از مرکز فروشگاه مواد غذایی این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6091008

دیگر خبرها

  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه