Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدحسن پرآور روز یکشنبه در نشست شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی شورا از اقدامات شهرداری درخصوص استخدامی های اخیر قدردانی کرد و گفت: این استخدامی ها اقدام خیری برای شهرداری هاست که امتیازی برای جامعه ایثارگری قائل شدند.

وی افزود: ۳۷۱ ایثارگر با سابقه همراه با ۷۴ نفر که در آزمون قبول شدند در این طرح جذب شدند که این امر موجب امیدواری در کادر اداری و کارگری شهرداری شده تا این افراد مشمول طبقه بندی شغلی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی رایزنی هایی که با شهردار دزفول صورت گرفت مقرر شده در خصوص وضعیت کارکنان با سابقه کار بالا که جزو خانواده های ایثارگر نیستند نیز فکری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول اضافه کرد: شورا می تواند در این خصوص مجوز بدهد و بر اساس مجوز شورا، در استانداری و وزارت کشور از این افراد حمایت شود زیرا این کارکنان حقوق و دستمزد بسیار پایینی دارند و باید 
طرح طبقه بندی مشاغل برای آنها نیز اجرا شود.

یک عضو شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت: طرح طبقه بندی مشاغل ویژه ایثارگران حس تبعیض و دوگانگی بین پرسنل ایجاد کرده است.

علیرضا زمانی راد افزود: افرادی که بالای ۱۰ سال سابقه فعالیت در شهرداری دارند نیز باید مشمول طرح طبقه بندی مشاغل شوند.

شهردار دزفول نیز در این نشست گفت: همزمان ۲ روال قانونی برای جذب  ایثارگران و ضوابط آزمونی برای کارگران شهرداری دیده شده تا افراد متقاضی با کسب نمره و سابقه بالا جذب شهرداری شوند که طبق این قانون حدود ۷۴ نفر در آزمون کارگری شهرداری دزفول شرکت کردند.

سید محمدحسن عیسی زاده افزود: تعدادی از کارکنان نیز از سال های گذشته  کارگر پیمانکاران شهرداری هستند که به تفکیک مشخص شده اند که حدود ۲۲، ۲۱ و ۱۹ سال سابقه کار دارند.

وی با بیان اینکه مراحل جذب نیروهای آزمونی و ایثارگران پیش خواهد رفت، افزود: سپس وضعیت این افراد در مشورت با شورا مشخص خواهد شد که ببینیم با چه ساز و کاری و چه شرایط شغلی می توان ثبات شغلی برای این افراد  ایجاد کرد.

وی افزود: ممکن است این افراد شامل طرح سختی و زیان آور و مشمول بازنشستگی شوند که به زودی به وضعیت آنها رسیدگی خواهد شد.

علی آیینه افروز مشاور امور اداری شهرداری دزفول نیز در این نشست گفت: پس از اعتراض شدیدی که توسط نیروهای شرکتی، حجمی و مابقی کارکنان شهرداری صورت گرفت بند د مصوب و به تمامی اعضای شاغل در شهرداری اعم از نیروهای شرکتی، حجمی و قراردادی ابلاغ شد تا وضعیت ۳۷۱ نفر پس از دریافت مدارک و ارسال به استانداری بررسی شد.

وی با بیان اینکه برخی از کارکنان که تعدادشان در دزفول حدود ۱۰۰ نفر است به علت ۱۰ یا ۱۵ روز کم بودن حضورشان در جبهه هنوز تصمیمی برای آنها گرفته نشده است، افزود: پرونده های ارسالی تحویل استانداری شد و پس از بررسی مدارک به هسته گزینش ارسال شد و همه گزینش و مصاحبه شدند؛ از ۳۷۱ نفر ۱۷۶ نفر کارمند و ۱۹۵ نفر کارگر هستند.

وی افزود: برای نیروهای کارگری نیز با توجه به دستور اکید شهردار برای طبقه بندی کارگری مکاتباتی صورت گرفت و فردا انتخابات هیات تشخیص طبقه بندی کارگری انجام و اعضای شورای کارگری مشخص می شوند.

برچسب‌ها شورای شهر دزفول شهرداری دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر دزفول شهرداری دزفول شورای شهر دزفول شهرداری دزفول خوزستان طرح طبقه بندی مشاغل شهر دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می‌شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بعد از ظهر امروز شنبه در نشست رودررو با مسئولین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد گفت: منتخبین مردم در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان رسانه‌گریز نیستند و همواره بر حضور اصحاب رسانه در همه جلسات پارلمان محلی قزوین تاکید دارند.

وی ادامه داد: معتقدم حوزه مدیریت شهری، جای سیاسی‌بازی و باندبازی نیست و اصلی‌ترین هدف این مجموعه را خدمت‌رسانی به مردم قزوین می‌دانم. پارلمان محلی شهر قزوین هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها نداشته و ندارد و معتقد است باید همواره پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشد.

فرمانی با اشاره به تذکر جدی شورای شهر به شهردار قزوین مبنی بر انتصابات مدیران این چنین تصریح کرد: پارلمان محلی در حوزه انتصابات مجموعه مدیریت شهری اختیاری ندارد اما همواره هرکجا که لازم باشد تذکرات جدی را به شهردار داده و خواهد داد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از اصحاب رسانه استان قزوین مبنی بر اینکه آیا پارلمان شهری در برسی بودجه سالیانه از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است این چنین افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی بودجه سالانه شهرداری قزوین با بالغ بر 400 نفر از نخبگان و اقشار مختلف مردم بدون هیچ نگاه سیاسی و جناحی مشورت کرده و از نقطه نظراتشان استفاده کرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین این چنین تصریح کرد: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم.

فرمانی در پایان تاکید کرد: بنده همواره به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرده‌ام و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌‌ام.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول