Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، سرهنگ "نوذر شاه حسینی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی سرپل ذهاب مبنی بر وجود یک انبار محل احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطللاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شاه حسینی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۲ هزار و ۸۳۰ بسته ماکارونی، یک هزار و ۲۷۲ عدد رب گوجه، ۸۳۰ عدد روغن خوراکی، یک هزار و ۸۰ عدد دلستر، یک هزار و ۷۸۸ عدد مایع جرم گیر و دو هزار و

۷۰۰ عدد پودر رختشویی احتکاری کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان سرپل ذهاب در پایان ارزش محموله احتکاری کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف محموله خوراک دام قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: ماموران پلیس شهرستان در عملیاتی موفق به توقیف یک محموله خوراک دام قاچاق شامل ۲۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم ذرت شدند.

سرهنگ عنایت فلاحی ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۲۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم خوراک دام قاچاق شامل ذرت به ارزش دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ فلاحی یادآوری کرد: همچنین پس از توقیف خودرو و کشف محموله قاچاق، راننده آن را نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی دادند.

سقوط از کوه جان مرد جوان را در سنقروکلیایی گرفت

 فرمانده انتظامی سنقروکلیایی گفت: جوان ۳۳ ساله ای اهل یکی از روستاهای شهرستان به علت سقوط از کوه جان خود را از دست داد.

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط جوانی از کوه در اطراف روستای جعفرآباد، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی پاسگاه فارسینج مشخص شد جوان ۳۳ ساله ای از اهالی روستای یاد شده هنگام کوهنوردی تعادل خود را از دست داده و به خاطر سقوط از ارتفاء جان خود را از دست داد.

سرهنگ احمدی فرد در پایان از تحویل جسد جوان فوت شده به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی و تعیین دقیق علت مرگ خبر داد.

دستبند پلیس پایان کار سارق قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای قطعات ومحتویات خودرو و کابل برق در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت قطعات ومحتویات خودرو  در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و در عملیاتی حساب شده وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و کابل برق در شهر کرمانشاه، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

برچسب‌ها سنقر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سنقر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه سنقر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه احتکار کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر