Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جاسازی ۴۳ کیلو شیشه در مخزن گاز سمند

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه از کشف ۴۳ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک خودرو سمند خبر داد.

سرهنگ زمان‌اله کریمی گفت: مأموران یگان امداد خرامه هنگام کنترل خودور‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک سواری سمند مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند و در بازرسی از مخزن گاز این سواری ۴۳ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: مواد مخدر مکشوفه از مرز‌های شرقی وارد کشور شده است.

عملیات تعقیب و گریز منجر به کشف ۲۴۸ کیلو حشیش شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴۸ کیلو حشیش در عملیات تعقیب و گریز مأموران انتظامی در شهرستان فسا خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا هنگام کنترل محور مواصلاتی "داراب-شیراز" به یک خودرو سمند مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت لاستیک‌های این خودرو کرده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۴۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت وی‍ژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

موتورسیکلت قاچاق در توقیف پلیس سروستان

فرمانده انتظامی سروستان گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ آرش بخشایی‌مطلق گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل شخصی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و فاقد مجوز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت قاچاق ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ بخشایی‌مطلق با اشاره به اینکه پلیس در حوزه قاچاق قاطعانه با مجرمان برخورد می‌کند، خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف احشام قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی خنج از کشف ۲۶ راس احشام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی خنج حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه سواری پژو مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این دو خودرو ۲۶ راس احشام قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خنج با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: رانندگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف احشام قاچاق توسط پلیس زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۳۵ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: روز گذشته ماموران انتظامی زرین‌دشت حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۳۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت گفت: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مهر

فرمانده انتظامی مهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز این شهرستان به منظور برخورد با مخلین نظم و امنیت به مدت ۱۰ روز اجرا شد.

سرهنگ بهادر رزمجویی گفت: در راستای ارتقاء آسایش عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری متهمان تحت تعقیب، سارقان، کشف اموال سرقتی و برقراری انضباط ترافیکی اجرا شد.

او گفت: در اجرای این طرح ضربتی ماموران با گشت‌زنی‌های هدفمند موفق شدند ۱۰ سارق سابقه‌دار با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت شامل اماکن خصوصی، احشام، کابل برق، ادوات کشاورزی و... را دستگیر کنند.

سرهنگ رزمجوئی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲۸ رأس احشام مسروقه، ۴۱۰ متر انواع کابل مخابراتی و الکتریکی، دینام کشاورزی و ... کشف شد.

او، کشف ۵۱ رأس احشام قاچاق و توقیف ۱۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف را از دیگر اقدامات طرح برشمرد و گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه و قاچاق کشف شده ۱۱ میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی گفت: نیرو‌های پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است مردم نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و... هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف تریاک از منازل خرده‌فروشان در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری تعدادی توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۳۴ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: ماموران انتظامی پاسگاه رستاق با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی به هویت معلوم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل‌های از قبل شناسایی شده در برخی از مناطق بخش "رستاق" اعزام و در بازرسی از ۱۵ منزل مسکونی ۳۴ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی داراب گفت: در این خصوص ۱۰ نفر دستگیر شدند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کلاهبردار اینستاگرامی دردام پلیس فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با اعتراف به ۵ فقره کلاهبرداری خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد شخصی ناشناس در اینستاگرام اقدام به فروش لوازم خانگی ارزان‌تر از بازار می‌کرد که من بدون اطلاع از جعلی بودن صفحه اقدام به انتقال مبلغی به حساب اعلام شده کردم و پس از آن وی تلفن خود را خاموش و دیگر پاسخگو نبود که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان با هماهنگی مقام قضائی حساب فرد کلاهبردار را مسدود و با اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری از ۵ نفر اقرار کرد، گفت: فرد کلاهبردار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۳۷ کیلو تریاک در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی ۳۷ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: ماموران انتظامی "کوه‌چنار" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری پژو ۴۰۵ به صورت مشکوک و بلاصاحب در کنار یک پل پارک می‌باشد که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران سریعا پس از هماهنگی با مقام قضائی و با تدابیر پلیسی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۳۷ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک کشف کنند.
فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری مالک مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار پلیس است، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک در حوزه قاچاق، سریعا موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۵۰ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق در استهبان

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان از کشف ۲۵۰ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع "جاشیر" به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی استهبان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۵۰ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع جاشیر کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: کارشناسان ارزش گیاهان دارویی کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و گیاهان مکشوفه تحویل اداره منابع طبیعی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان اقدامات فنی و تخصصی برای سیر مراحل قانونی موتورسیکلت قاچاق ماموران انتظامی یک میلیارد ریال کارشناسان ارزش دستور کار تعقیب و گریز ریال برآورد احشام قاچاق نیز دستگیر مقام قضائی گرم تریاک یک دستگاه موفق شدند اجرای طرح مواد مخدر دستگیر شد زرین دشت ۲۴۸ کیلو کوه چنار ۴۳ کیلو کشف شد او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا