Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: پروازمان دیر به زمین نشست و به خاطر مسائل امنیتی هم تا به هتل برسیم زمان برد اما وقتی به هتل رسیدیم تقریباً پنج دقیقه به هفت بود و من هم سریعاً خودم را رساندم تا به کنفرانس برسیم اما مدیر رسانه‌ای تیم به من اعلام کرد زمان را از دست دادی و دیر شده و به همین خاطر به کنفرانس نرسیدم وگرنه مشکل خاصی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم همیشه رابطه خوبی با رسانه‌های عزیزی داشتیم اگر دلخوری پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به بازی فردا عنوان کرد: دو بار با ذوب‌آهن روبرو شدیم یک بر در لیگ و یک بار در جام حذفی، هر دو بار برنده شدیم اما حریف ما نسبت به آن دو بازی تفاوت‌های چشم‌گیری داشته و از لحاظ تیمی خیلی بهتر شده با توجه به یارگیری که در نیم‌فصل داشتند شرایط‌شان بهتر شده است. ذوب‌آهن تیمی است که واقعاً عقبه دارد. این تیم حتی تا فینال آسیا هم رفته  است برای ما خیلی قابل احترام هستند. 

مربی پرسپولیس تصریح کرد:‌کادر فنی خیلی خوبی دارند و فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت اما از آنها شناخت خیلی خوبی داریم. سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را به حریف دیکته کنیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. همیشه موفقیت پشت قدم‌های استوار بازیکنان پرسپولیس نهفته است. همیشه گفته‌ام قهرمانی در ژن پرسپولیس است و برای قهرمانی می‌جنگیم. بازی قبلی ما هم یک نکته مهم و ویژه داشت؛ تیم ما بعد از 10 نفره شدن نشان دادن شخصیت برد و قهرمانی خریدنی نیست و این در وجود تک تک بازیکنان ما است این حس قهرمانی در باشگاه ما است

وی افزود: بازیکنان ما نشان دادند از این خصوصیت برخوردار هستند و ثابت کردند 10 نفر هم می‌توانند گل بزنند و برنده باشند. ولی باید آن بازی را فراموش کنیم و برای بازی فردا آماده شویم. در اروپا هم در بازی رئال و منچستر سیتی دیدیم زمانی که همه فکر می‌کردند تیم انگلیسی صعود کرده ناگهان چنین اتفاقی افتاد. بنابراین نباید غرور داشته باشیم. باید کارمان را به نحو احسن انجام بدهیم که ان‌شاءالله بتوانیم فردا از زمین موفق بیرون بیاییم و بازی قبلی‌مان را فراموش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن پرسپولیس حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود