Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی سرآسیایی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم در پایان بازی بهترین ها برای تیم ما رقم بخورد.

وی تاکید کرد: حضور تماشاگران شیرازی در این بازی حال و هوای ورزشگاه را طراوت خواهد بخشید و این امر به نفع تیم ما خواهد بود.

سرآسیایی ادامه داد: علاوه بر مسایل انگیزشی، فیزیکی و تاکتیکی هر تیمی کمتر اشتباه کند و به حریف فرصت ندهد، بطور قطع برنده بازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فجر اضافه کرد: تیم نفت نسبت به ما شرایط بهتری در جدول دارد و چند سال شاگرد رضا مهاجری سرمربی تیم حریف بودم و به این تیم اشراف کامل داریم.

وی گفت: برای بازی با نفت، یوسف وکیا، دانیال کردستانی، سیروان قربانی، ابوالفضل بابایی مصدوم هستند و رضا آقابابایی هم محروم است با این حال بازیکنان دیگر با همه وجود بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم فجر اظهار امیدواری کرد در ادامه مسابقات کمتر شاهد اشتباه سهوی داوران باشیم.

سراسیایی بیان داشت: تیم ما با تفکر مربی دیگری بسته شده که به آن احترام می گذاریم و باید سرمایه تیم را حفظ کنیم.

دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان از هفته بیست وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر (جام خلیج فارس) ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در ورزشگاه حافظیه برگزار می شود.   

ماراتن پنج هفته ای فجری ها برای بقا در لیگ
شاگردان مجتبی سرآسیابی سر مربی تیم فجر تا پایان لیگ برتر یک ماراتن پنج هفته ای سخت برای بقا دارند.

آنان ابتدا ۱۹ اردیبهشت در حافظیه شیراز در یک بازی حساس و ۶ امتیازی از هفته بیست و ششم با نفت مسجد سلیمان دیدار خواهند کرد.

همچنین این تیم در هفته بیست و هفتم، ۲۴ اردیبهشت ماه در تهران میهمان تیم هوادار است. در هفته بیست و هشتم و روز ۲۹ اردیبهشت ماه در شیراز به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود، در هفته بیست و نهم نیز که سوم خرداد ماه برگزار می شود در تبریز میهمان تیم تراکتورسازی که در حاشیه امن قرار ندارد، است که این بازی هم برای هر دو تیم حساس و حیاتی خواهد بود.

 تیم هایی که خطر سقوط آنها را تهدید می کند
تراکتورسازی، نفت مسجد سلیمان، فجر سپاسی و پدیده شهر خودرو مشهد چهار تیمی هستند که در خطر سقوط قرار دارند.

هم اینک در جدول رده بندی تراکتور با ۲۱ امتیاز، نفت مسجد سلیمان با ۱۸، فجرسپاسی با ۱۶ و شهر خودرو مشهد هم با ۱۵ امتیاز در سایه یکدیگر قرار دارند و باید منتظر ماند و دید در پایان لیگ برتر دوره ۲۱ کدام یک از این چهار تیم در جمع دو تیم سقوط کننده به دسته یک قرار می گیرند.

در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست ویکم (جام خلیج فارس) ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی، تیم قهرمان مشخص خواهد شد و دو تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک خواهند شد.

تیم استقلال تهران با ۵۷ امتیاز و بدون شکست در صدر جدول قرار دارد، تیم پرسپولیس هم با ۵۳ امتیاز در تعقیب این تیم است و تیم سپاهان هم با ۴۶ امتیاز سوم است.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال مجتبی سرآسیایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان فجر سپاسی شیراز حافظیه شیراز نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال مجتبی سرآسیایی نفت مسجد سلیمان هفته بیست سرمربی تیم فجر سپاسی لیگ برتر تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست

نبرد سیتی‌گراند تنها برای منچسترسیتی حائز اهمیت نخواهد بود. 

طرفداری | هفته سی و پنجم لیگ برتر با دیدار حساسی برای کورس قهرمانی و بقا پیگیری خواهد شد.

دو تیم ناتینگهام فارست و منچسترسیتی از ساعت 19:00 فردا نهم اردیبهشت در ورزشگاه سیتی‌گراند به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته ناتینگهام فارست به دلیل جنجال داوری دیدار با اورتون وارد حاشیه بزرگی شد. آن‌ها پس از بازی با انتشار یک توییت اعلام کردند استوارت اتول، داور VAR، طرفدار لوتون تاون است و به نوعی با نادیده‌گرفتن پنالتی‌های فارست، به نفع تیم محبوبش قضاوت کرده است. در حالی که گری نویل سریعا خواستار استعفای مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست، شده بود، کمیته داوران لیگ برتر به این ماجرا ورود کرد. ورزشگاه سیتی‌گراند تصمیم گرفته است به دلیل مسائل داوری فصل جاری، علیه کمیته داوران لیگ برتر بنرهای اعتراضی ترتیب دهد. با تمامی این حواشی، قضاوت سایمون هوپر و پیتر بنکس دشوارتر از همیشه خواهد بود. گفته می‌شود اوانجلوس ماریناکیس مانع از حضور گری نویل در ورزشگاه به عنوان کارشناس اسکای خواهد شد. آن‌ها علیه نویل شکایت کرده‌اند.  

در حالی که ناتینگهام فارست برای بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد، منچسترسیتی نیز نمی‌خواهد فرصت قهرمانی را به آرسنال تقدیم کند، اگرچه آن‌ها پس از دربی شمال لندن بازی خودشان را برگزار خواهند کرد. هواسکورد نتیجه بازی را 3-1 به نفع سیتیزن‌ها پیش‌بینی کرده است. انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین شوند:

ناتینگهام فارست (1-3-2-4): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، آینا | یتیس، دنیلو | الانگا، گیبس وایت، دومینگز | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، دیاز، استونز، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، فودن، گریلیش | آلوارز 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم