Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شاهین فر در بازدید از پروژه ۱۲۹۶ واحدی m6 گفت: ۷۱ هزار واحد مسکونی طی چهار سال در استان زنجان ساخته خواهد شد و این تعداد واحد مسکونی طی مدت چهار سال ساخته خواهد شد.

وی اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی در قالب بخش شهری، روستایی، بخش خصوصی و تعاونی‌ها در استان زنجان ساخته خواهد شد و از ۷۱ هزار واحد مسکونی نیز ۲۰ هزار واحد مسکونی سهم بخش روستایی است و ۵۱ هزار واحد شهری هم در ۲۱ شهر استان احداث خواهد شد و به نسبت جمعیت و تقاضا در شهرهای استان ساخته می‌شود و در این میان ۱۲ هزار واحد مسکونی از ۵۱ هزار واحد هم سهم بخش خصوصی است و درخواست ثبت نام داده شده و تسهیلات پرداخت می‌شود که بخش خصوصی هم هر سال ۳ هزار واحد احداث می‌کند و ۳۸ هزار واحد مسکونی می‌ماند که سالی ۹ هزار و ۸۰۰ واحد با تامین زمین ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت نام بیش از ۵۹ هزار زنجانی در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد ۲۲ هزار نفر از متقاضیان افراد مجرد هستند که این تعداد در اولویت‌های بعدی برای مسکن دار شدن هستند و برای ۵ هزار نفر از متقاضیان حائز شرایط اولیه در شهرستان زنجان و براساس اولویت بندی, تشکیل پرونده انجام می‌شود.

شاهین فر گفت: متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن ازدواج، تعداد فرزندان «دو یا سه فرزند» اولویت بندی شده و جهت تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک به آنان ارسال می‌شود و با حضور در کارگزاری نهضت ملی مسکن نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند و زمین برای ۵ هزار نفر در غرب زنجان تخصیص یافته است.

متقاضیان امتیاز خانه دار شدن را از دست ندهند

وی متذکر شد: طرح‌های حمایتی مسکن، متقاضی محور هستند و براساس تقاضای متقاضی، پروژه‌ها تعریف، شروع و پیمان سپاری شده است و از متقاضیان استان درخواست می‌شود امتیاز خانه دار شدن را از دست ندهند و در این طرح بمانند.

معاون ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها منوط به پیشرفت مالی است، افزود: تسهیلات و آورده مردمی در اجرای پروژه‌ها بسیار مهم است و خوشبختانه با تزریق تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی از اواخر سال گذشته پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۲۹۶ واحدی M۶ خوب بوده است.

شاهین فر بر لزوم تامین نیروی انسانی ماهر و توانمند فنی در اجرای پروژه‌های مسکن در استان تاکید کرد و ادامه داد: از سازمان نظام مهندسی و فنی و حرفه‌ای استان درخواست شده نسبت به صدور کارت‌های مهارت کار گران فنی در حوزه ساختمان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 5484921

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن طرح اقدام ملی مسکن بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرد و غبار گروههای جهادی عملیات بازی دراز آلودگی هوا خراسان رضوی صعود به بازی دراز سرپل ذهاب بسیج سازندگی ایلام هزار واحد مسکونی استان زنجان پروژه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دست اجرا بودن ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12000 میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت 1800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8000 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است