Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه پنهان به آرد عامل قاچاق است و اصلاح این یارانه‌ها اقدامی در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایران اکونومیست با اشاره به اقدام دولت درباره اصلاح یارانه پنهان آرد گفت: عده‌ای معدود از یارانه کالاهای اساسی از جمله آرد و گندم نفع می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اصلاح یارانه پنهان آرد در واقع اقدامی در جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه و قابل تقدیر و قابل حمایت است.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: تخصیص یارانه پنهان به آرد و دیگر کالاهای اساسی باعث می‌شود تا قیمت این کالاها در ایران نسبت به کشورهای همسایه بسیار پایین‌تر باشد و همین مسئله زمینه‌ساز قاچاق کالا از کشور ما به کشورهای همسایه است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که دولت باید ضمن اجرای صحیح این طرح نسبت به قانع سازی افکار عمومی اقدام کند.

وی افزود: آیت‌الله رییسی همیشه مبنای کارش بر این است که بدون سر صدا و به دور از هرگونه تنش کارها را به پیش برد اما درباره اصلاح یارانه پنهان باید این مسئله برای مردم تبیین شود و اغناسازی در این زمینه صورت گیرد و جلوی هرگونه فضاسازی و سوءاستفاده مخالفان علیه اجرایی کردن این طرح تحول اقتصادی گرفته شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: نصرالله پژمان ‌فر ، دولت ، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نصرالله پژمان فر دولت کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی یارانه پنهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت

یک بازیگر معروف سریال‌های ترکیه‌ای انتقام عجیبی از معلمان دوره تحصیلش گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی نوشتند: «چاغلار ارطغرل» اعلام کرد در اقدامی انتقام‌جویانه نسبت به رفتاری که معلمانش در دوره ابتدایی با او داشتند، مدرسه‌ای را که در آن تحصیل می‌کرده ویران کرده است.

ارطغرل با انتشار تصویری در اینستاگرام خود اعلام کرد: مدرسه ابتدایی‌ای را که در آن تحصیل می‌کرده خریداری و در اقدامی انتقام‌جویانه نسبت به رفتار معلمانش که او را در دوره تحصیل تنبیه و کتک می‌زدند، ویران کرده است.

او نوشت: معلمان مدرسه ابتدایی‌ام مرا کتک می‌زدند، به همین خاطر من مدرسه را خریداری و به طور کامل ویران کردم، هیچ چیز هم به جای آن نخواهم ساخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد