Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادریس ریگی با کسب 17 رای از 24 رای ماخوذه به مدت چهار سال، بعنوان رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،  مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان سیستان و بلوچستان با حضور صداقت دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و حراست اداره کل، روسای هیئت‌های شهرستان ها، نمایندگان مربیان، داوران و ورزشکاران بهمراه کاندیدای انتخابات در محل سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پایان مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان سیستان و بلوچستان ادریس ریگی با کسب 17 رای از 24 رای ماخوذه به مدت چهار سال، بعنوان رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

نصرالله روشندل هرمزی دیگر کاندیدای این هیات 6 رای بدست آورد که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بعنوان مشاور ارشد اداره‌کل در هیات کونگ جهت فعالیت در حوزه سیستان انتخاب شد.

 همچنین سایر اعضای هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان سیستان و بلوچستان به شرح ذیل می باشد.

فرحناز رضایی/ نایب رئیس

رسول حسن زهی/هیات رییسه

حجت حاج خلیل/ هیات رئیسه

داریوش براهویی/ کارشناس خبره

امان الله براهویی/ خزانه دار

تمامی مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی استان سیستان و بلوچستان بر اساس آئین نامه جدید ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان رئیس هیات کونگ فو انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان