Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «حضور پزشکان مرد در اتاق عمل بانوان چه ضرورتی دارد؟» خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این توزیع این سوژه عنوان شده است «سرو کارم به اتاق عمل افتاد حضور یک پرستار خانم با دو پرستار آقا در اتاق عمل بانوان در بیمارستان آمل که اصلاً به حضورشان نیاز نبود و می‌شد به راحتی یک خانم را در شیفت پرستار آقا در بخش بانوان قرار داد، آزاردهنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین می‌شود تزریقات بانوان را یک پرستار خانم انجام دهد، اما پرستار آقایی دیدم که شیفت بود و تزریقات بانوان را انجام می‌داد. چرا باید شاهد حضور آقایان در بین بیماران خانم باشیم در حالی که این حضور باید در حد ضرورت باشد نه اینکه احساس محرم بودن کنند. لطفاً رسیدگی شود.»

دکتر تورج اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره در پیگیری این مطالبه اظهار کرد: در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در اتاق عمل بانوان مگر در شرایط خاص و حسب نیاز و با رعایت پوشش، آقا نداریم.

وی افزود: اگر در این مورد که این شهروندی این مسئله گزارش کرده هم غیر از این شرایط  اتفاق افتاد محل وقوع آن را اعلام کنند تا پیگیری کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اتاق عمل بانوان زایمان وزارت بهداشت اتاق عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد