Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار مرکزی با بیان اینکه راهبرد پشت میزنشینی مدیران باید کنار گذاشته شود گفت: برطرف کردن مشکلات این استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی و افزایش سرمایه صندوق توسعه محصولات کشاورزی در دست اقدام است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه شامگاه یکشنبه در نشست با تشکل‌های بخش کشاورزی با اشاره به پیگیری مشکلات بخش کشاورزی در سفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور برخی مسائل باید پیگیری شود در این زمینه کارگروه‌هایی از تشکل‌های مختلف تشکیل شده است، اگر بخش کشاورزی در سند تحول مردمی نیاز به افزودن مطلبی دارد حتما مطالبه شود، پیشنهاد خود را به ما ارائه دهید درصورتی که قابلیت طرح داشته باشد انجام می‌گیرد، در سفر رئیس جمهور پیشنهادات بودجه‌ای مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سند تحول دولت مردمی یک فصل، چهار موضوع، 9 عامل ایجاد کننده، 12 راهبرد و 42 اقدام مربوط به بخش کشاورزی است اگر این اقدامات انجام شود ده‌ها چرخش تحول آفرین در بخش کشاورزی بروز می‌نماید.

استاندار مرکزی عنوان کرد: به جای اینکه به رشد و پیشرفت در آینده توجه داشته باشیم عمده وقت و زمان ما صرف حل مشکلات گذشته شده است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: موانعی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد وضع موجود به وضع مطلوب برسد بنابراین موانعی موجود در نظام سیاسی کشور باید برطرف شود تا زمانی ساختار نظام سیاسی تغییر نکند بهترین دستورات به نتیجه نمی‌رسد، بالغ بر هزار پروژه و طرح نیمه‌تمام در کشور وجود دارد اگر سی سال بودجه کشور سهم این طرح‌ها شود  این پروژه‌ها تمام می‌شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: در خصوص افزایش سرمایه صندوق توسعه محصولات کشاورزی به زودی این سرمایه حداقل به 6 الی 7 برابر در گام نخست افزایش می‌یابد امیدواریم بتوانیم در گام‌های بعدی حرکت بیشتری در حوزه صندوق توسعه محصولات کشاورزی در استان داشته باشیم.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: مسائل مربوط به آب و برق مربوط به جهاد کشاورزی نیست در این زمینه معاونت اقتصادی استانداری جلسه‌ای را با معاونان آب و فاضلاب برگزار می‌کنند آنچه در حوزه اختیارات ما است انجام می‌گیرد آنچه موارد قانونی دارد باید توجه و روشن شود قوانینی در مجلس وجود دارد که حوزه آب را نابود کرده است.
وی ادامه داد: در استانداری مسائل کلان مربوط به دو معاونت عمرانی و اقتصادی استانداری است، حوزه کشاورزی، آب و برق مربوط به معاونت عمرانی استانداری است ولی حوزه اقتصادی آن را دنبال کند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: وظیفه‌ پارو زدن قایق دستگاه‌های اجرایی بر عهده ما نیست باید انرژی خود را صرف هدایت قایق کرد مردم در خصوص جارو کردن زباله‌های محله‌ خود هم به استانداری مراجعه می‌کنند در این راستا اولویت نخست این است دستگاه‌های مرتبط کار خود را به درستی انجام دهند در این زمینه از عملکرد شهردار‌های استان اصلا راضی نیستیم و وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند چراکه سر ریز این مشکلات به استانداری است.

استاندار سیستان و بلوچستان: مشکلات با پشت میزنشینی مدیران حل نمی‌شودگلایه فرمانده سپاه قزوین از مسئولان/ به جای پشت میزنشینی مشکلات روستاها را به صورت میدانی حل کنیدپاسخ آیت‌الله رئیسی به منتقدان بازدیدش از واحدهای تولیدی ‌/ ‌آقایان "مدعی" به جای پشت میزنشینی" در جریان مشکلات قرار می‌گرفتند مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: موارد متعددی در جلسه بیان شد این موارد باید توسط رئیس جهاد کشاورزی مکتوب و دسته‌بندی شود تا در صورت نیاز توسط استانداری ابلاغ شود.

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌ و بارش‌های نامنظم حضور تشکل‌های مربوط به بخش‌هایی که بخش عمده آب را نیاز دارند یک امر ضروری است شورای آب استان به این حوزه اختصاص پیدا می‌کند همچنین مسائل مربوط به آب چرخانی در این شورا دنبال ‌شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: مسئولی که وعده دهد ولی عمل نکند موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود باید راهبرد پشت‌میز نشینی پایان پیدا کند اگر به وعده‌های خود عمل نکنیم کشور به سوی نابودی پیش می‌رود.

انتهای پیام/711/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مرکزی پشت میزنشینی مخلص الائمه بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی ادعاهای اخیر مهدی نصیری در مصاحبه با بی بی سی فارسی، محمدکاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی به مسائل مطرح شده واکنش نشان داد.

بنابر روایت جماران، متن یادداشت وی به این شرح است؛

۱- خداوند رحمت کند آیت‌الله العظمی بهجت را می‌فرمود : «آنچه معاویه و یزید بالفعل داشتند ، ما بالقوه داریم.خیلی به خود مغرور نشویم این طور نیست که آنها از جهنم آمده باشند و ما از بهشت به خدا پناه می‌بریم ! برای ما امتحان پیش نیامده تا معلوم شود با امام حسین (ع) هستیم یا با یزید،(۱)

همین تعبیر را یک عارف گمنام قزوینی در یک بیت شعر خلاصه کرده است :

دین حسین توست حرص و آز شمر و یزید

این حسین را می‌کشی تو آن دو را می پروری

۲- نمونه های بسیاری در انقلاب اسلامی داریم که متأسفانه در اثر غفلت یا جهل یا خیانت به رونمایی از به «فعلیت» رساندن آن «قوه» پرداختند. در میان این افراد از مقامات عالیه سیاسی گرفته تا مقامات عالیه علمی و روحانی دیده می شود. مهدی نصیری اولین و آخرین آن نیست. اما مهارت او در این دگردیسی آن است که او بی‌پروا از رونمایی «شمر» درون پرداخته است.

تئوری اتحاد راهبردی از شاهزاده تا تاجزاده که اخیرا برای مبارزه با نظام او مطرح کرده است مال او نیست. به روایت اکبر گنجی یک استاد دانشگاه سال گذشته آن را در خارج مطرح کرد و تاجزاده هم در آن کنفرانس به طور مجازی حضور داشت اما سکوت کرد و پاسخی نداد!

گنجی در همین یادداشت خود می‌گوید: تاجزاده که نسبت به هر موضوعی موضع می‌گیرد در این مورد سکوت کرده و حاضر نیست آن را نقد و رد کند. هیچ‌کس هم مقبول نیست از سوی او این راهبرد را نفی کند!

۳- ۱۶ آذر ۱۴۰۲ برای لطف‌ا… میثمی یک مراسم تجلیل برگزار کردند. عنوان سخنرانی خود او در این گرامیداشت «جامعه بدون حذف» بود . میثمی از همه کسانی که به نوعی در انقلاب حذف شده‌اند خواست کنار هم قرار گیرند و برای تشکیل «جامعه بدون حذف» تلاش کنند!

او از حذف شدگان به عنوان «حزب رجاء» یاد کرد و گفت : حزب رجاء مخفف رانده‌شدگان جمهوری اسلامی است!

حرف میثمی را می‌توان ترجمه خفیف و ضعیفی از همان راهبرد اتحاد از شاهزاده تا تاجزاده دانست .

۴- فرخ نگهدار او را همه می‌شناسند رهبر چریک‌های فدایی خلق اکثریت برخی شیرین‌کاری‌های او را اوایل انقلاب به یاد دارند. او پس از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک تحلیل مفصل ۷۳۰۰ کلمه‌ای نوشت که خلاصه این تحلیل به زبان خود او این است که «تصمیم جبهه اصلاحات مبنی بر عدم شرکت با حمایت چهره‌های محبوس و همراهی نهضت آزادی و جبهه ملی و ... و از همه مهمتر مورد پشتیبانی سرشناس‌ترین شخصیت حامی جبهه یعنی آقای سیدمحمد خاتمی قرار گرفت. این همگرایی گامی بلند و امیدآفرین در تجهیز کشور به یک اپوزسیون قانونی و پاسخگو در مقابل حکومت و مردم است!

فرخ نگهدار در این تحلیل طولانی در حقیقت راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده را نه به صورت «اعلامی» بلکه «اعمالی» بیان کرده است.

بیان فرخ نگهدار یک ترجمه انگلیسی از راهبرد یاد شده است.

۵- حقیر در تفسیر و تحلیل فتنه ۸۸ همواره یک بیان تکراری داشتم و آن اینکه سرویس‌های دشمن توانسته‌اند یک اتحادی که یک سرش سروش و یک سرش گوگوش است برقرار کنند.آن هنگام اتحاد شاهزاده و تاجزاده درون وباطن این یاغیگری علیه انقلاب و جمهوریت نظام بود.

گاهی بنده در نقد مطالب تاجزاده به عمد نام او را «تاج» زاده می‌نویسم ! دوستی با من تماس گرفت و گفت شما را به عدالت و انصاف می‌شناسم این نوع تیکه‌پرانی تو را از عدالت می‌اندازد. بنده برای او توضیح می‌دادم این تعبیر نمی‌تواند غیرواقعی باشد. اکنون با رونمایی مهدی نصیری از این راهبرد نشان می‌دهد فهم من از قضایا خیلی بی‌ربط نبوده است.

۶- سخن آخر برگردیم به بیان رازآلود، حکمت‌آمیز و پندگونه آیت‌الله‌العظمی بهجت!

زایش شمر درون، در زایشگاه سرویس‌های امنیتی دشمن یا زایشگاه حرص و طمع در رسیدن به قدرت و ثروت با دستیاری نزدیک‌ترین اعضای خانواده یا دوستان نااهل صورت می‌گیرد.جلوی این زایش را نگیریم یک راست شمر درون ما می‌رود روی سینه انقلاب می‌نشیند و اشتهای بریدن سر انقلاب را دارد.

مردم در طرد ، لعن و نفرین شمرها و یزیدهای زمانه تردید نمی‌کنند. سیر و تطور دوران پس از انقلاب این حقیقت را به وضوح بیان می‌کند.

حرف مشفقانه امامین انقلاب طی ۵ دهه گذشته همواره این بوده است مواظب یزید و شمر زمانه باشید با او هم صدایی نکنید مرز خود را در «فعل» و «قول» با مخالفان اسلام و با ضدانقلاب حفظ کنید.

پی‌نوشت‌ها :

۱- کتاب در محضر بهجت ج۱ ص ۱۸۵

۲- چشم‌انداز ایران – شماره ۱۴۳ دی و بهمن ۱۴۰۲

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903420

دیگر خبرها

  • راهبرد وزارت صمت توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور است
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده