Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در مورد آخرین وضعیت پرونده فساد مربوط به بخشدار سابق مرکزی شیراز گفت: در این پرونده بخشدار مرکزی شیراز و افراد دیگری با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده بودند.

وی افزود: پس از بررسی، این پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام رشوه برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد که حکم بدوی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: وکیل مدافع متهمان این پرونده به حکم صادره اعتراض کرده و در حال حاضر پرونده فساد اقتصادی بخشدار سابق مرکزی شیراز و همدستانش در شعبه ۲۸ دادگاه تجدیدنظر استان فارس در حال رسیدگی است و هنوز حکم قطعی صادر نشده است.

پرونده فساد اقتصادی دو مدیرکل سابق فارس در تحقیقات نهایی

حجت الاسلام موسوی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر پیرامون وضعیت پرونده دو مدیر کل سابق بازداشتی استان فارس به اتهام فساد اقتصادی توضیح داد: این پرونده هم اکنون در دادسرای شیراز در مراحل نهایی تحقیقات است و به زودی با صدور قرار مناسب به دادگاه ارسال می شود.

وی در خصوص اتهامات به این دو مدیرکل سابق اقتصادی استان فارس بیان کرد: این دو مدیر در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری فعالیت داشتند که طبق مستندات ارائه شده توسط ضابطین، متهمین در راستای وظایف شغلی خود و انجام امور حمایتی و پیمانکاری اقدام به اخذ رشوه کرده بودند.

صدور کیفرخواست پرونده فساد در شرکت عمران صدرا

رییس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود از صدور کیفرخواست برای پرونده متهمان عمران صدرا خبرداد و گفت: این پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

وی تعداد افراد مرتبط با این پرونده را بیش از ۱۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در این پرونده ابتدا مدیرعامل این شرکت و یک پیمانکار بازداشت شدند و بعد از تکمیل تحقیقات ردپای یک معاون و تعدادی دیگر در این پرونده به دست آمد که تعداد افراد مرتبط با این پرونده بیش از ۱۰ نفر است.

حجت الاسلام موسوی گفت: اتهام این افراد اختلاس، تبانی در معاملات و ارتشاست که برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد اقتصادی در دوران تحول قوه قضاییه به جد در دستور کار است، بیان کرد: فساد ستیزی و برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و اداری موجب اعتماد بیشتر مردم می شود و مجموعه قضایی استان بدون اغماض و با قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد می کند.

کد خبر 675089 برچسب‌ها استان‌ فارس وزارت دادگستری فساد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس وزارت دادگستری فساد دادگاه ارسال فساد اقتصادی حجت الاسلام پرونده فساد استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده و به شرط واریز به موقع آورده متقاضیان، ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا پایان شهریور آماده تحویل خواهد شد.

فرهاد سعیدی در جلسه‌ای با سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با اشاره به اهتمام شرکت عمران در اجرای باکیفیت و سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: پروژه‌ها هر سه ماهه تعدیل می‌خورد و این امر در قیمت تمام شده واحدها اثر دارد، بر این اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا واحدها سریع‌تر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی سهند را پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: باکیفیت‌ترین پروژه‌های کشور در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و درحال حاضر ۲۳۵۰۰ واحد نهضت ملی در این شهر اجرا می‌شود.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های مهسان، آزاده، آوین، ال‌آی، صنوبر، شمس و یلدا، بهار و بهارستان مورد ارزیابی قرار گرفت و چالش‌های پیش‌روی پروژه‌ها احصا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، در روزهای اخیر ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود