Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده هلندی تیم ردبول با ثبت زمان بهتری نسبت به سایر رقبا، فاتح پنجمین گرندپری فرمول یک فصل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله پنجم از مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان، بامداد امروز (دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 به وقت تهران) در پیست «اوتودروم» شهر میامی گاردنز واقع در ایالت فلوریدای آمریکا برگزار شد که در پایان 57 دور این مسابقه این مکس فرستاپن راننده هلندی تیم فرمول یک بود که موفق شد با ثبت زمات یک ساعت و 34 دقیقه و 24 ثانیه زودترر از سایر رقبا از خط پایان بگذرد و فاتح گرندپری میامی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارل لکرک از تیم فراری نیز با اختلاف 3.786 ثانیه نسبت به فرستاپن دوم شد و کارلوس ساینس هم‌تیمی او هم با اختلاف 8.229 ثانیه نسبت به نفر اول، در رتبه سوم به کار خود پایان داد. لوئیس همیلتون از تیم مرسدس هم با اختلاف 21.582 ثانیه نسبت به فرستاپن در رتبه ششم قرار گرفت.

پنج راننده از جمله سباستین فتل از تیم استون‌ مارتین آرامکو مرسدس از خط پایان نگذشتند و میک شوماخر پسر مایکل شوماخر افسانه‌ای هم از تیم هاس فراری با 73.305 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده پانزدهم به کار خود پایان داد.

در رده بندی کلی رانندگان، شارل لکلرک با 104 امتیاز، مکس فرستاپن با 85 امتیاز و سرخیو پرس با 66 امتیاز، اول تا سوم هستند. لوئیس همیلتون هم با 36 امتیاز در رده ششم ایستاده است.

در جدول رده‌بندی تیمی نیز تیم فراری با  157 امتیاز پیشتاز است و تیم‌های ردبول و مرسدس هم به ترتیب با 151 و 95 امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

گرندپری بعدی در پیست «بارسلونا - کاتالونیا» اسپانیا برگزار خواهد شد.

راننده روسی فرمول یک: برای ضبط اموالم در ایتالیا اشک نمی‌ریزم

افراد مشهور زیادی در گرندپری فرمول یک میامی حضور پیدا کردند. دیوید بکام ستاره پیشین منچستریونایتد و رئال مادرید، لبران جیمز فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، مایکل جردن اسطوره بسکتبال آمریکا و تیم شیکاگو بولز، تام بردی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال آمریکایی، اشتون کوچر بازیگر هالیوودی، دواین وید بسکتبالیست بازنشسته آمریکایی و خواهران ویلیامز تنیسورهای سرشناس آمریکایی از جمله این افراد بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماکس فرستاپن اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد

بازیکن پرسپولیس گفت: ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس و سپاهان در آزادی در خصوص این دیدار اظهار کرد: پس از اتفاقات هفته قبل یک دل شدیم که ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم، اما تیم حریف آمده بود که یک بازی فشرده انجام داده و بازیکنان تاثیرگذار ما را نفر به نفر گرفتند که شرایط را سخت کرده بود.

او ادامه داد: هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند، دستشان را می‌بوسم و قول می‌دهم تا روز آخر تلاش کرده و هنوز چیزی تمام نشده است. ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

این بازیکن پرسپولیس در خصوص تقابل تیمش با نساجی، تصریح کرد: نساجی تیم قابل احترامی است که همیشه تمام تلاشش را تا آخر کرده، جدال مرگ و زندگی برای هر دو تیم در پیش است. قطعا فوتبال زیبایی به نمایش گذاشته خواهد شد. امیدوارم در نهایت تیمی که لایق است به قهرمانی برسد.

امیری همچنین درباره خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس افزود: اطلاعی از پاداش بانک صادرات برای برد سپاهان نداشتم. خصوصی‌سازی اتفاق مبارکی برای دو باشگاه است و امیدوارم از این اتفاقاتی که همیشه با آن رو به رو بوده‌ایم، خلاص شویم و شاهد رقابت در عرصه‌های بین المللی باشیم

او با اشاره به حضور بیرانوند در دیدار با سپاهان ضمن تشکر از دروازه‌بان دوم تیمش، گفت: سنگ تمام گذاشت و هر گلی خورد مقصر نبود و ما مقصر بودیم. علی بیرانوند نیازی به تعریف ما ندارد، انرژی و دلگرمی برای تیم است و خدا برای پرسپولیس و تیم ملی حفظش کند.

امیری اضافه کرد: حساسیت بیش از حد و شرایط و آنالیز زیاد سپاهان از تیم ما، بازی را سخت و کسل‌کننده کرده بود.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی برابر آلومینیوم، خاطر نشان کرد: بازیکنان از ناراحتی و شرمندگی صحبتی نکردیم. به نظرم بازی خاصی بود، درس بزرگی برایمان بود ولی در روند بازی آلومینیوم فوق‌العاده بازی کرد. باید از این تجربه استفاده کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی