Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:47:56 GMT

دستگیری سارق گروگانگیر در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۰۷۰

دستگیری سارق گروگانگیر در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: با تلاش ماموران پلیس، سارق گروگانگیر در دزفول دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ روح الله گراوندی گفت: ماموران کلانتری ۱۴ پس از گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۴ به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ مظنون و متهم پس از مشاهده پلیس از محل متواری شد.

به گفته او متهم در تعقیب و گریز صورت گرفته وارد منزل یکی از اهالی منطقه شده و با استفاده از قمه اقدام به گروگان گرفتن زن ۷۰ ساله ساکن در منزل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی دزفول می گوید: بلافاصله با حضور ماموران انتظامی، اطراف محل اختفای متهم محاصره و در نهایت با درایت و انجام عملیات روانی ماموران حاضر در صحنه، متهم دستگیر و یک تیغه قمه از وی کشف شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سارقان حرفه ای گروگانگیری سارق دستگیری دزفول پلیس اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد