Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام بر اساس آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌های تحصیلی دکتری تخصصی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌های تحصیلی کارشناسی ارشد» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از میان دانش‌آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی (برای دوره کارشناسی‌ارشد) و کارشناسی‌ارشد (برای دوره دکتری) بدون آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در ۶۵ رشته کارشناسی ارشد و ۱۸ رشته دکتری تخصصی (PhD) در رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ثبت‌نام به فراخوان پذیرش بدون آزمون دوره دکتری و دوره کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به سایت www.ihu.ac.ir مراجعه کنید.

تسهیلات دانشگاه جامع امام حسین(ع) برای دانشجویان:

۱. این دانشگاه از میان کلیه داوطلبان متعهد به انقلاب اسلامی، بسیجیان، شاغلین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر سازمان های نیروهای مسلح دانشجو می‌پذیرد.

۲. فارغ التحصیلان این دانشگاه، در اولویت جذب و استخدام سپاه پاسداران و نیروهای مسلح می باشند.

۳. معرفی کلیه دانشجویان غیر بورس به سازمانها و نهادهای حاکمیتی جهت استخدام (در صورت داشتن شرایط).

۴. معرفی دانشجویان غیر بورس پس از فارغ‌التحصیلی به مراکز علمی و تخصصی سپاه جهت انجام خدمت مقدس سربازی (در صورت داشتن شرایط).

۵. جایگزین خدمت و کسر خدمت سربازی برای دانشجویان در صورت اجرای پروژه‌های واگذار شده از سوی دانشگاه و تأیید مراجع ذیربط.

۶. پرداخت حق الزحمه کامل پژوهشی به دانشجویان همکار و فعال در پروژه‌های تحقیقاتی مصوب مطابق ضوابط دانشگاه.

۷. تحصیل و شرکت در کارگاه های مهارت افزایی، برنامه های فوق برنامه و بهره برداری از امکانات ورزشی برای دانشجویان رایگان است.

کد خبر 5485302 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: پذیرش بدون آزمون دانشگاه امام حسین ع استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی شورای صنفی دانشجویی آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران توزیع کارت ورود به جلسه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع امام حسین پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228568 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ۴ نفر در آزمون سراسری دستگیر شدند