Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-28@21:55:14 GMT

کشف جسد مثله شده زن جوان در کنار سطل زباله در تهران!

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۵۱۷

کشف جسد مثله شده زن جوان در کنار سطل زباله در تهران!

روزنامه ایران نوشت: کشف نیم‌تنه و پا‌های زنی ناشناس در کنار سطل زباله در دو محله تهران پلیس را با معمای جنایی تازه‌ای رو به رو کرد.

ساعت ۲ بامداد ۱۸ اردیبهشت یک کارگر شهرداری که در حال جمع‌آوری زباله‌ها بود در کنار سطل زباله، چشمش به گونی بزرگی افتاد. مرد جوان به سمت گونی رفت و با نزدیک شدن به آن، متوجه آثار خون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در گونی را باز کرد ناگهان با نیم‌تنه یک زن داخل گونی مواجه شد و بلافاصله وحشت‌زده موضوع را به پلیس خبر داد. لحظاتی بعد از گزارش کشف جسد، مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه راهی محل حادثه شدند.

در ادامه با اعلام ماجرا به بازپرس ویژه قتل تیم جنایی نیز در محل حاضر شد. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۲۴ ساعت قبل اعلام کردند و در بررسی‌ها مشخص شد که جسد متعلق به زنی حدوداً ۳۵ ساله است.

نیم‌تنه کشف شده به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. در حالی که بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت، ساعت ۵ بامداد و تنها سه ساعت پس از کشف نیم‌تنه، گزارش کشف یک گونی دیگر که داخل آن، قطعات دیگری از جسد زن جوان بود اعلام شد.

این بار گونی خونین در کنار بزرگراه محلاتی توسط رهگذران پیدا شده بود. با گزارش این خبر، اعضای تیم جنایی در محل حاضر شدند و با باز کردن دو گونی، داخل آن با پا‌هایی مواجه شدند که نشان می‌داد متعلق به یک زن است.

تطبیق اولیه پا‌ها و نیم‌تنه کشف شده، مشخص شد که پا‌ها و نیم‌تنه متعلق به یک نفر بوده است. با کشف پا‌های زن ناشناس، تحقیقات برای کشف دست‌ها و سر او در حالی ادامه دارد که بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل کشف قطعات و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: نیم تنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت‌شناسان می‌گویند طی ۵۰ سال آینده تعداد سالمندان ۶۰ سال به بالا افزایش خواهد یافت و این گروه بخش قابل‌توجهی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند.

تخمین زده شده تا سال ۲۰۵۰ جمعیت افراد بالای ۶۰ سال به دومیلیارد نفر در جهان خواهد رسید و به این معناست که به ازای هر پنج نفر یک سالمند خواهیم داشت. 

به این ترتیب نه فقط در کشور‌های توسعه‌ یافته بلکه در کشور‌های در حال‌توسعه نیز بخش قابل‌توجهی از جمعیت را سالمندان تشکیل خواهند داد و افزایش سالمندان در صورت نداشتن برنامه‌های مدون، در آینده به چالشی مهم برای جوامع تبدیل خواهد شد. 

در کشور‌های توسعه‌یافته، از سه دهه گذشته سرویس‌های خدمات مراقبت روزانه به عنوان جایگزینی برای مراقبت‌های سازمانی و رسمی به وجود آمده است و این سرویس‌ها نقش مهمی در مراقبت‌های مبتنی بر جامعه برعهده گرفته‌اند. 

حالا با توجه به روند روبه رشد جمعیت سالمندان و نیاز‌های آنها بویژه باتوجه به مسائلی ازجمله تغییر در سبک زندگی خانواده‌ها و مهاجرت فرزندان و افزایش شمار سالمندان تنها، توسعه مراکز نگهداری روزانه سالمندان در کشور ما نیز ضروری به نظر می‌رسد. 

برخی از کارشناسان معتقدند اگر همین حالا برای افزایش تعداد سالمندان، برنامه‌هایی در نظر گرفته نشود به‌زودی با یک بحران جدی مواجه خواهیم شد.

درحال حاضر بیش از ۱۰درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و باتوجه به آمار، پیش‌بینی شده است در سال ۱۴۲۰ حدود ۲۰درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل خواهند داد که باید به نیازهایشان ازجمله بیمه، خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن پاسخ داده شود.

حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متاسفانه تهران در حوزه جمعیت در آستانه بحران است که می‌توان از آن به ابر بحران نام برد، زیرا در جوانی جمعیت وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه متوسط ۱۳ درصد تهرانی‌ها سالمند محسوب می‌شوند گفت: اگر اقدام عاجل و موثر انجام ندهیم درصد سالمندان قابل توجه خواهد شد.

صاحب در خصوص میزان سالمندان در مناطق مختلف تهران گفت: درصد سالمندان در مناطق تهران متفاوت است به صورتی که در منطقه ۱، ۳، ۶، ۲۱ بیشترین تعداد سالمند را در تهران دارند و حدود ۱۶ درصد جمعیت سالمندان تهران را دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان