Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@16:05:50 GMT

نگرانی تل آویو از شکست در جنگ اطلاعاتی شدت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۸۸۹۷

نگرانی تل آویو از شکست در جنگ اطلاعاتی شدت گرفت

کشف دستگاه‌های در دفتر یک شخصیت بلندپایه اسرائیلی، نگرانی محافل صهیونیستی از شکست تل آویو در جنگ اطلاعاتی را بیشتر کرده‌ است.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه فلسطینی سمانیوز، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته (یکشنبه) از کشف دستگاه‌های شنود در دفتر یک شخصیت بلندپایه اسرائیلی خبر داد.

بنابراین گزارش، این مقام صهیونیست پس از کشف این دستگاه‌ها به پلیس اطلاع داده و این مساله برای تحقیقات بیشتر به یگان اطلاعاتی «لاهف ۴۳۳» واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شهرک‌سازی، نقض آشکار حقوق فلسطینیان است

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بدون اشاره به نام این شخصیت، عنوان کرد که وی یک زن است. همچنین هنوز مشخص نشده که چه طرف یا طرف‌هایی این دستگاه را در دفتر کاری وی جاسازی کرده‌اند.

این رخداد جدید در زمینه جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده که در ماه‌های اخیر کشف پرونده‌های این چنینی چندین بار رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اردن به فلسطین دیگری تبدیل می شود

یکی از آخرین موارد، کشف دستگاه ضبط مکالمه‌های تلفنی و صوتی در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بود که سال‌ها بدون اطلاع وی در دفترش جاسازی شده بود.

بنابر اعلام منابع عبری، این دستگاه در زمان نخست وزیری ایهود اولمرت در دفتر نخست‌وزیری جاسازی شده بود، و نتانیاهو به مدت ۱۰ سال نمی‌دانسته که مورد استراق سمع قرار می‌گرفته است. در موارد دیگر نیز دستگاه‌های شنود در دفتر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم کشف شده که موجبات شگفتی و حیرت صهیونیست‌ها را به وجود آورده است.

چندی پیش نیز رسانه‌های عبری گزارش دادند که یک نیروی خدماتی که در منزل «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کرده، دارای ارتباطی با ایران بوده و از گانتز برای ایرانی‌ها جاسوسی می‌کرده است. در پی این شکست‌های اطلاعاتی، «رونین بار» رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دو مقام همین سرویس اطلاعاتی را توبیخ کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت رژیم صهیونیستی نتانیاهو بنی گانتز صهیونیست تل آویو ایران جنگ رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود

یک مقام سیاسی صهیونیستی به روزنامه «اسرائیل هیوم» گفت که رژیم صهیونیستی ۱۰ روز تا دو هفته به ابتکار جدید برای دستیابی به توافق با حماس برای آزادی بخشی از اسرای صهیونیست مهلت می‌دهد.

براساس گزارش النشره، این روزنامه صهیونیست به نقل از این مقام نوشت: اسرائیل در نامه‌ای به مصر اعلام کرده است که همه شروط حماس را عملاً می‌پذیرد، مگر اینکه جنگ را دوره اجرای توافق، متوقف کند.

از جمله شروطی که رژیم صهیونیستی به گفته این مقام سیاسی می‌پذیرد، عبارتند از: عقب نشینی ارتش از مسیرها یا جاده‌هایی که برای کمک‌های بشردوستانه ساخته است، آتش بس مداوم، امکان بازگشت تعداد زیادی از آوارگان به شمال نوار غزه و آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های اسرائیل را فراهم می‌کند.

به تشخیص این مقام سیاسی صهیونیست اکثریت اعضا در کابینه و شورای جنگ این شرایط را خواهد پذیرفت.

وی افزود: حتی وزرای میانه رو که موضوع اسرای اسرائیلی را در راس اولویت‌های خود قرار می‌دهند، صبر خود را از دست داده‌اند. آنها می‌دانند که زمان زیادی در بحث‌ها تلف می‌شود.

از سویی دیگر یکی از رهبران حماس به رویترز گفت که هیأتی از این جنبش فردا دوشنبه به قاهره سفر می‌کند تا درباره آتش بس در غزه گفتگو کند و با صهیونیست‌ها به توافق برسد.

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پس از صحبت‌های مجدد در مورد مذاکرات برای دستیابی به توافق، خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گفت: اگر تصمیم دارید پرچم سفید را به اهتزاز در آورید و تصمیم اشغال رفح را لغو کنید، دولتی به ریاست شما سزاوار وجود نخواهد بود.

از سوی دیگر، بنی گانتس، وزیر شورای جنگ تهدید کرد که اگر وزرای آن با پیشنهاد خوب برای یک معامله مبادله‌ای که از حمایت سیستم امنیتی این رژیم را برخوردار است، مخالفت کنند، کابینه صهیونیستی را سرنگون خواهد کرد.

با این وجود سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هرزی هالیوی، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم طرح‌هایی را برای ادامه جنگ در نوار غزه و رفح تأیید کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد