Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مشکلی در تأمین روغن و شکر نداریم اظهار کرد: از یک ماه پیش با شرکت روغن خزل نگین‌ نهاوند، هماهنگی لازم انجام شده تا از طریق آنان بخش عمده‌ای از روغن مورد نیاز  استان را تامین کنیم.

وی میزان این روغن را یک‌هزار و ۲۰۰ تن عنوان کرد و با بیان اینکه تاکنون از این میزان ۸۰۰ تن در بازار توزیع شده و بقیه نیز در حال انجام است گفت: تخصیص جدیدی نیز طی چند روز پیش از سوی وزارتخانه و به صورت متمرکز به میزان یک‌هزار و ۷۰۰ تن مربوط به کارخانجات کشور شامل ۱۰ کارخانه ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تأکید کرد: با شرکت‌های پخش‌کننده این کارخانه هماهنگی شده تا سهمیه متمرکز اعلامی را دریافت و وارد شبکه توزیع کنند.

وی با بیان اینکه مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و نسبت به احتکار خانگی اقدام نکنند گفت: در سه ماه گذشته حدود ۱۱ هزار تن شکر در استان توزیع شده و این فرایند ادامه دارد.

فضلی با اشاره به اینکه کارخانجات نیز فعال شده‌اند و در حال دریافت چغندر و تولید شکر هستند بیان کرد: ماهیانه سهمیه به هر استان تخصیص داده می‌شود سهمیه شکر ما نیز ماهیانه یک‌هزار و ۷۰۰ تن بوده که فروردین ماه تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارخانجات در حال بسته‌بندی شکر برای توزیع هستند اضافه کرد: عوامل شرکت‌های پخش‌کننده روغن از کارخانجات نیز در حال تزریق محصول به بازار هستند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان نیز با اشاره به شناسایی چند مورد احتکار توسط تعزیرات گفت: اقلام احتکاری از دیروز در بازار توزیع شده است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع شکر و روغن احتکار خانگی کارخانجات روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند