Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به برنامه‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در هفته سلامت گفت:‌ در این هفته روند تزریق واکسن کرونا و ایستگاه‌های سیار تزریق واکسن در سطح شهر را افزایش خواهیم داد و بر این اساس اتوبوس‌های زندگی در مراکز پرازدحام و پرتجمع پایتخت مانند نمایشگاه‌کتاب، مراکز همایش‌های سازمانی، نمایشگاه‌های حوزه سلامت در سطح بوستان‌ها و میادین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مستقر خواهند شد.

او ادامه داد:‌ همچنین ما این آمادگی را داریم که با هدف واکسیناسیون گسترده شهروندان، اتوبوس‌های زندگی را در محل برگزاری برنامه‌های هفته سلامت مستقر کنیم. علاوه بر آن دو دستگاه اتوبوس زندگی ویژه واکسیناسیون در محل افتتاحیه ویژه برنامه‌های هفته سلامت در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در پارک شهر مستقر شده و پنج دستگاه اتوبوس زندگی واکسیناسیون در محل پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت واقع در بوستان جوانمردان در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت مستقر خواهند شد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفتگو با ایسنا افزود:‌ همچنین دیگر پایگاه‌های سیار نیز در این ایام فعال بود و سوله‌ها و اماکنی هم که از سوی شهرداری در اختیار تزریق واکسن قرار گرفته بودند، همچنان فعال خواهند بود.

کد خبر 675164 برچسب‌ها كرونا در ايران واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران واکسن کرونا هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان