Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:34:14 GMT

اخبار انتظامی قزوین از قاچاق دام تا کشف مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۵۲۲

اخبار انتظامی قزوین از قاچاق دام تا کشف مواد مخدر

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرهنگ "بیژن خدایی" با اشاره به اقدامات گشت های یگان امداد در فروردین ماه سال جاری اظهار داشت: ماموران یگان امداد در این مدت ۴۵ مرحله طرح های ویژه پاکسازی نقاط آلوده را در نقاط جرم خیز و آسیب پذیر شهر قزوین اجرا کردند.

وی ادامه داد: ماموران گشت یگان امداد شهرستان قزوین در این مدت ۸۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۷ دستگاه خودرو متخلف را متوقف و روانه پارکینگ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: ماموران با گشت های شبانه روزی ۱۷ سارق و ۱۳ قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خدایی با اشاره به پلمب ۸ واحد صنفی متخلف ضایعاتی در شهر قزوین،خاطرنشان کرد: شهروندان وسایل نقلیه موتوری خود و همچنین خودرو ها را به وسایل ایمنی ضدسرقت، مجهز کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در آوج  
 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کامیون حامل ۶ تن مرغ زنده قاچاق را توقیف کردند.  
 سرهنگ "علی زرینی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
 وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۶تن مرغ زنده فاقد مجوز از اداره دام و طیور و اداره صمت بوده و به صورت کاملا غیر بهداشتی در حال حمل بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند. 
 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس می باشد که شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

۱۲۸ رأس دام قاچاق در تاکستان  
  جانشین فرمانده انتظامی استان قروین ، ازتوقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۱۲۸رأس گوسفند قاچاق در شهرستان"تاکستان" خبر داد. 
سرهنگ"داود عبدالمالکی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "تاکستان"در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مظنون و این خودرو ها را توقیف کردند. 
 وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۲۸ رأس گوسفند زنده فاقد مجوز حمل که به مقصد تهران بارگیری شده بود کشف و تحویل اداره دامپزشکی شد. 
 جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دام کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قانونی معرفی شدند. 
 سرهنگ عبدالمالکی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاقچیان یکی از اولویت های مهم انتظامی کشور است و پلیس با سودجویان و اخلالگران اقتصادی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها مواد مخدر دام و طيور استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان قزوین کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر دام و طيور استان قزوین مواد مخدر دام و طيور استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان قزوین کالای قاچاق انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه