Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:20:25 GMT

امیدآفرینی از جمله اولویت‌های مهم در جهاد تبیین است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۵۳۱

امیدآفرینی از جمله اولویت‌های مهم در جهاد تبیین است

گروه استان‌ها - مسئول‌دفتر‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: امیدآفرینی از جمله اولویت های مهم در جهاد تبیین است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام‌علیمحمدی پیش از ظهر امروز  در مراسم افتتاحیه دبیرخانه جهاد تبیین اظهار داشت: سه اصل اساسی در جهاد تبیین جهاد، نماز و عبادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امام علی(ع) عرصه جهاد را به خوبی برای ما مشخص کردند و رهبر انقلاب فرمودند؛ که جهاد زمانی جهاد است که فعل و عمل ما در مقابل دشمن باشد. اگر کار فرهنگی در مقابل دشمن باشد می شود کار فرهنگی، منتهی کار جهادی یک شرط دارد که باید در مقابل دشمن باشد.

مسئول‌ دفتر‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: چند رکن اساسی در جهاد وجود دارد رکن اول اینکه جهاد یک فریضه است و مثل نماز و عبادات واجب و قطعی و فوری است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از افکار عمومی تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه قرار گرفته است و برای همین، امروز نیاز شدید به جهاد تببین داریم که نقش تک تک افراد مهم است.

به گفته، بیانیه گام دوم یک جهاد تبیین بزرگ است و رهبر انقلاب اسلامی خودشان در‌خط مقدم این جهاد قرار دارند و لازمه این کار خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است که  سه اصل اساسی در جهاد تبیین است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: جهاد تبیین از ضرورت‌های کشور در گام دوم انقلاب استنهضت جهاد تبیین در استان فارس/ گروه‌های تولیدکننده محتوا مورد حمایت قرار بگیرندفرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی: جهاد تبیین شرط موفقیت جهاد خدمت در عصر امروز است

 سخن پایانی مسئول‌دفتر‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: دیدارهای چهره به چهره در محیط‌های خانواده و امیدآفرینی از جمله اولویت‌های مهم در جهاد تبیین است.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد تبیین ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید

 معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: نظارت و پایش هدفمند از طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات بخش کشاورزی از سوی سازمان جهاد کشاورزی همدان با شدت و جدیت انجام می‌گیرد.

احمد قدیمی گفت:سال گذشته حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع مختلف با همکاری و مشارکت بانک‌ها به متقاضیان واجد شرایط و دارای اهلیت اجتماعی و فنی و اولویت دار استان پرداخت شد.

او گفت: بازدید و نظارت از طرح‌های تولیدی بهره‌مند از تسهیلات بانکی به صورت جدی و هدفمند در دستور کار جهاد کشاورزی استان همدان است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: نظارت بر هزینه کرد تسهیلات در سه مرحله قبل از پرداخت، هنگام اجرا و پرداخت تسهیلات همچنین بعد از پرداخت صورت می‌گیرد.

او با اشاره به محدودیت‌های منابع بانکی گفت: باید این منابع به سمت و سوی تولید با محوریت مزیت نسبی استان سوق داده شود به عبارتی اولویت‌های بخش کشاورزی در سال جاری گلخانه‌ها، دام و طیور، صنایع تبدیلی و اجرای طرح مولدسازی روستایی است.

این مسوول نیاز تسهیلاتی واحد‌های تولیدی استان را در ابعاد مختلف احداثی و ایجادی، احیای واحد‌های نیمه فعال و راکد و به ظرفیت رساندن طرح‌های زیر ظرفیت اسمی همچنین تامین نقدینگی و سرمایه در گردش را رقمی معادل ۱۰۰ هزار میلیارد ریال دانست.

قدیمی گفت: در نظر است از ظرفیت‌های مختلف از جمله منابع بانکی، جذب سرمایه‌گذار، اوراق استفاده شود تا بخشی از نیاز‌های واحد‌های تولیدی و متقاضیان را تامین کنیم.

او گفت: واحد‌هایی که منابع دریافتی را درست استفاده نکرده باشند یا از دیدگاه کارگروه مربوط انحراف ایجاد شده باشد برابر ضوابط قانونی با آنها برخورد می‌شود.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود