Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کیامرث حاجی زاده روز دوشنبه در نشست کارگروه مبارزه با زمین خواری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: زمین خواری به شکل های مختلف در این استان رواج یافته به طوری که جنگل ها، بستر رودخانه ها، حاشیه شهرها، حریم راه ها و دامنه کوه ها در  معرض تجاوز قرار گرفته است. 

وی افزود: نوع دیگر زمین خواری رایج در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به متقاضیان طرح های تولیدی و اقتصادی است که با واگذاری زمین های دولتی پس از چند سال همانگونه باقی مانده و هیچ اقدامی در آن انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بررسی ها و بازدیدهای میدانی انجام شده در این استان نشان می دهد که از ۴۲ طرح تولیدی و اقتصادی واگذاری به متقاضیان تنها هفت مورد اجرا شده که بخش عمده ای از آنها نیز در حوزه گردشگری است. 

حاجی زاده عنوان کرد: تاکنون از مجموع زمین های واگذاری به ۱۰۰ طرح در کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ مورد آنها خلع ید شده اند. 

وی ابراز داشت: شگردهای عجیب برای تصاحب اراضی ملی و دولتی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی سودجویان انجام شده است. 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که اقدام به تصاحب اراضی ملی در این استان به هر شکلی کرده اند در انتظار برخورد قاطع سازمان بازرسی و قوه قضاییه باشند زیرا عزم دولت سیزدهم بر آزادسازی و پس گرفتن منابع ملی است. 

حاجی زاده اظهار داشت: اراده جدی بر قطع کردن دست متجاوزان به عرصه های جنگلی و منابع ملی در کشور است. 

وی افزود: باید هرگونه تجاوز به عرصه های منابع ملی، حاشیه رودخانه ها، حریم راه ها، جنگل ها و کوه خواری در کهگیلویه و بویراحمد گزارش داده شده تا به مراکز قضایی این استان معرفی شوند. 

حاجی زاده بیان کرد: متجاوزان به عرصه های منابع ملی در کهگیلویه و بویراحمد در هر شرایطی احساس امنیت نخواهند کرد. 

وی عنوان کرد: آن عده از سرمایه گذارانی که زمین برای سرمایه گذاری در اختیار آنها قرار گرفته اما هیچ اقدامی در آنها انجام نداده اند هشدار داد که زمین های واگذاری پس گرفته شده و در اختیار متقاضیان واقعی که اهلیت کار را دارند قرار می گیرد. 

برچسب‌ها زمین خواری جنگل کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زمین خواری جنگل کهگیلویه و بویراحمد زمین خواری جنگل کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد زمین خواری منابع ملی حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری