Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز دوشنبه در این مراسم، از فعالیت ۴۸ هزار دانش آموز استان در حوزه سلامت و تندرستی خبر داد و گفت: ۵۰۰ دانش آموز از این تعداد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره سفیران سلامت در استان ارسال کردند که از ۱۵ اثر آنها به عنوان برگزیده استان و کشوری انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شیرزاد احسان‌خواه» با بیان اینکه ۱۰ هزار اثر از سراسر کشور به جشنواره سفیران سلامت ارسال شده بود، افزود: از این تعداد ۹۰ اثر در کشور برگزیده شد که پنج اثر از آنها از کرمانشاه انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: سفیران سلامت یا «بهداشت‌یاران» در مدارس به رعایت نکات بهداشتی به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و سایر کارکنان توجه  می‌کنند.

احسان‌خواه، با اشاره به اینکه امسال شعار جشنواره سفیران سلامت؛ «سیاره سلامت ما، سلامت ما» انتخاب شده است، تصریح کرد: ۲۵ ماه از شیوع بیماری ویروس کرونا در سراسر جهان و به خطر افتادن جان و سلامت انسان ها می گذرد و این بیماری به ما نشان داد که سلامت کره زمین چقدر در سلامت ما تاثیر گذار است، لذا همه ما انسان ها؛ باید در راستای حفظ سلامت محیط خود تلاش و کوشش کنیم و آن را به نسل بعدی منتقل کنیم و هدف این جشنواره نیز همین است.

سلامت صرفا مسائل پزشکی نیست

رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه سلامت را صرفا در حوزه مسائل پزشکی ندانست و گفت: سلامت ابعاد وسیع تری همچون آموزش و آگاه سازی کودکان و دانش آموزان از خود مراقبتی در حوزه های جسمی، سبک زندگی سالم، مهارت های زندگی، حیطه روانی و عاطفی و دیگر موارد نیز دارد.

احسان‌خواه، اجرای برنامه های آموزشی، مسابقات ورزشی، جشنواره تغذیه سالم بهاری، همایش های پیاده روی با هدف پاکسازی طعبیت، تجلیل از فعالان عرصه سلامت دانش آموزی و سنجش سلامت کارکنان را از جمله برنامه های هفته سلامت آموزش و پرورش در راستای ارتقاء سطح سواد سلامت دانش آموزان و همکاران فرهنگی اعلام کرد.

۳۶۰ هزار نفر از ۲ میلیون جمعیت استان کرمانشاه دانش آموز هستند که در بیش از چهار هزار مدرسه و بیش از ۱۵ هزار کلاس درس تحصیل می کنند.

برچسب‌ها سلامت مدارس مراسم تجلیل کرمانشاه دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت مدارس مراسم تجلیل سلامت مدارس مراسم تجلیل کرمانشاه دانش آموزان جشنواره سفیران سلامت استان کرمانشاه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم