Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار در طول دوران سرمربیگری اش پرسپولیس را بیشتر از استقلال شکست داده است به گونه ای که در لیگ سیزدهم قهرمانی را از پرسپولیس گرفت

مهدی تارتار یکبار در لیگ سیزدهم توانست با شکست پرسپولیس، تیم علی دایی را از کسب جام دور کند.

به گزارش طرفداری، هفته بیست و چهارم لیگ سیزدهم، پرسپولیسِ علی دایی در تبریز میهمان گسترش فولاد بود و این دیدار در نهایت با تک گل دقیقه ۵۷ مهرداد بایرامی به سود تیم گسترش فولاد به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تارتار برای چهارمین بار در آن فصل روی نیمکت گسترش فولاد می نشست و توانست سومین برد خود با آبی های تبریز را مقابل پرسپولیس کسب کند. اهمیت این بازی با گذشت زمان، بیش از پیش مشخص شد و این شکست در انتهای فصل، عملا قهرمانی را از شاگردان دایی گرفت.

لیگ سیزدهم سرانجام با قهرمانی فولاد خوزستان با ۵۷ امتیاز خاتمه یافت و پرسپولیس با ۵۵ امتیاز (کسر یک امتیاز) در رده دوم ایستاد تا ارزش ۳ امتیاز از دست رفته مقابل گسترش فولاد برای سرخ ها بار دیگر مشخص شود.

این همان نکته تاریخی است که سرمربی تیم ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس به آن اشاره داشته است:

سال ۱۳۹۲ هم دایی سرمربی پرسپولیس بود. من در ایران فقط دستیار علی دایی بودم اما وقتی علی دایی سرمربی پرسپولیس بود این تیم را شکست دادیم و قهرمانی را از پرسپولیس گرفتیم. در پنج سال گذشته پرسپولیس قهرمان لیگ شده است و استقلال و سپاهان که همیشه جزو مدعیان هستند در این پنج سال نتوانستند پرسپولیس را شکست بدهند اما من با تیم نفت مسجد سلیمان پرسپولیس را در آزادی بردم. متأسفانه برخی اعتقادی به آن دنیا ندارند و حاشیه‌سازی می‌کنند. همه آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند چگونه مربیگری می‌کنم. توجهی به این حرف‌ها ندارم و خدا برایم مهم است.

موضوع زمانی جالب تر می شود که خلاف حرف و حدیث هایی که در مورد مهدی تارتار مطرح می شود، او در تیم هایی که هدایت شان را برعهده داشته شکست بیشتری مقابل استقلال کسب کرده و مقابل پرسپولیس نسبت به استقلال بیشتر موفق به پیروزی شده است. به گونه ای که او طی 18 بازی مقابل پرسپولیس موفق به کسب 3 پیروزی و 11 باخت شده و در 19 بازی که مقابل استقلال برگزار کرده تنها 2 بار به پیروزی رسیده و 13 بار شکست را تجربه کرده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل پرسپولیس گسترش فولاد مهدی تارتار لیگ سیزدهم علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!