Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:35:24 GMT

پیشگیری از قطعی آب فردیس نیازمند تامین ژنراتور برق است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۲۹۲۰

پیشگیری از قطعی آب فردیس نیازمند تامین ژنراتور برق است

 «افشین میر» روز یکشنبه در حاشیه بازدید معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس از ایستگاه های دیزل ژنراتور پمپاژ آب فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون پنج ایستگاه پمپاژ آب این شهرستان به ژنراتور برق مجهز شده و سه ایستگاه دیگر فاقدژنراتور برق هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به ضروت تامین برق ایستگاه های پمپاژ آب در زمان قطعی برق  به مولدهای اضطرای نیاز است  که باید آنها را تامین و نصب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر افزود: در این بخش تعاملاتی با اداره برق فردیس داشته ایم تا در شرایط قطع برق تهمیداتی پیش بینی کنند که  ساعات قطع برق چاه های آب به حداقل زمان برسد.

مدیر آبفای شهرستان فردیس گفت: مهمترین برنامه اصلی آبفای فردیس توزیع متوازن آب در تمام نقاط شبکه است  که  در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و در دهه مبارک فجر  سال ۱۴۰۰ مخزن پنج هزار مترمکعبی در پارک بهشت فردیس افتتاح شد.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر عملیات حفاری 2 حلقه چاه جدید در منطقه افشارزاده و محدوده سیمین دشت آغاز شده  ضمن آنکه  در سطح شهر سه کیلومتر خط انتقال و توزیع احداث و بیش از ۱۵۰ انشعاب فرسوده اصلاح شده است.

میر،  طول شبکه توزیع آب فردیس را حدود ۶۰۰ کیلومتر ذکر کرد و گفت:  قطع آب رابطه مستقیم با قطعی برق دارد  که انتظار می رود اداره برق فردیس در این زمینه به آبفا کمک کند.

۴۸ هزار مشترک تحت پوشش آبفای فردیس قرار دارد.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو البرز فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس البرز فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است