Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@12:36:31 GMT

جلوگیری از تضییع هزار میلیارد تومان حقوق شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۴۹۴

جلوگیری از تضییع هزار میلیارد تومان حقوق شهرداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، در بازرسی‌های انجام شده از عملکرد شهرداری تهران از سوی سازمان بازرسی، در نحوه تقویم و ارزیابی املاک و پروژه‌های مشارکتی و سرمایه گذاری، آسیب‌ها و سوءجریاناتی در فرآیند کارشناسی از جمله ارجاعات متعدد به کارشناسان خاص مشاهده شد که با ورود سازمان بازرسی از تضییع نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد ریال حقوق شهرداری تهران با ارجاع مجدد به هیأت کارشناسان رسمی دادگستری، جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازرسی‌ها مسائلی از جمله نبود بانک اطلاعاتی از ارجاعات انجام شده، ابهام در نحوه انتخاب کارشناسان و... احصاء شد که در نهایت سازمان بازرسی پیشنهاد راه اندازی سامانه و بانک اطلاعاتی مناسب برای ارجاع امور به کارشناسان رسمی دادگستری بر اساس توانایی فنی، صحت عمل، تشکیلات، رعایت آیین‌ نامه‌ها و استانداردهای کارشناسی و... ارجاع کار به کارشناسان را با رعایت ارجاع عادلانه کار به شهرداری تهران ارائه داد.

در این راستا با حضور بازرس‌کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران و دبیر شورای عالی استان‌ها، مدیرکل سازمان املاک و مستغلات، رئیس سازمان حراست و سایر مدیران شهرداری تهران در روز هجدهم فروردین ماه، سامانه ارجاع کار به کارشناسان رسمی دادگستری به منظور شفافیت بیشتر و حذف بسترهای فسادزا برای ارزیابی تمامی اموال غیرمنقول شهرداری تهران، مناطق ۲۲گانه و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته اعم از استملاک املاک و اراضی، فروش، ارزیابی قدرالسهم در پروژه‌های مشارکتی، تهاتر، املاک (غرف، واحدهای تجاری، اداری و مسکونی) استیجاری و... راه‌اندازی شد.

کد خبر 675275 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران سازمان بازرسی کل کشور مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردارى تهران سازمان بازرسی کل کشور مدیریت شهری شهرداری تهران سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود