Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@15:57:47 GMT

شبکه همراه اول در آبادان توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۶۶۰

شبکه همراه اول در آبادان توسعه می یابد

رحیم فلاح زاده ، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت : شبکه همراه اول در آبادان با اجرایی شدن  پروژه حفاری  و کابل کشی فیبر نوری به متراژ ۸ هزار و و ۵۰۰ متر به منظور ارتقای زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی توسعه می یابد.

او رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، افزایش پهنای باند دیتای سیار و همچنین توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان و مشتریان را از دیگر دستاوردهای این پروژه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه خوزستان متصل کردن و برگردان سایت های همراه اول و کافوها به شبکه فیبر نوری در شهرستان آبادان را از جمله اهداف این پروژه عملیاتی خواند و گفت : به این منظور تعدادی کافوی جدید و پیشرفته و همچنین چندین سایت همراه اول از جمله سایت فرودگاه، فیه، مرکز بهداشت ایستگاه ۱۰ ، پارک نیلوفر اروند کنار و نهر قصر اروندکنار به شبکه گسترده فیبر نوری متصل و برگردان شد که باعث ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی همراه و ثابت و ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب شد. 

این مسئول ارتقای شبکه های ارتباطی و مخابراتی ثابت با ۱۰ هزار متر حفاری و کابل کشی فیبر نوری در شهرستان آبادان را نیز از جمله طرح های در حال اجرا اعلام کرد.

او گفت : پروژه های حفاری و کابل کشی فیبر نوری جهت توسعه شبکه های ارتباطی تلفن ثابت و همراه توسط کارشناسان متخصص مخابرات بر حسب اولویت و نیاز در سطح استان همچنان در حال انجام است و سرعت بخشی به روند اجرایی آن ها همکاری دستگاههای اجرایی و شهروندان را می طلبد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همراه اول فیبر نوری مخابرات همراه اول فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده تقویت سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه بر روی استان است.

او افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد‌های لحظه‌ای، به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال خلیج فارس تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته بیشترین دمای هوا در شهر‌های آبادان و خرمشهر ۲۹ درجه و کمترین دما ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است.

دمای کنونی ۲۶ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز ۵۶ درصد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد