Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، آرمان قاسمی، بازیکن ذوب‌آهن بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس از فولادشهر گفت: با هجمه‌هایی که پیش از آغاز بازی روی ما و مربی‌مان توسط رسانه‌ها شکل گرفته بود فکر می‌کنم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فکر می‌کنم این نتیجه ناعادلانه بود. در دور رفت مستحق باخت نبودیم و امروز هم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نمایشی که در میدان داشتیم هیچ جایی برای حرف و حدیث باقی نگذاشتیم.

بازیکن ذوب‌آهن افزود: تصور می‌کنم همه باید بر اساس آن نمایشی که ما در زمین داریم ما را قضاوت کنند. یک عده‌ای برای عوام‌فریبی و اینکه فشار را از روی خود بردارند این هجمه‌ها را پیش از بازی روی ما و بازیکنان وارد کردند. متأسفانه این رفتار همواره به صورت نادرست در لیگ در بازی‌های حساس این چنینی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: ما از همان ابتدای بازی همانطور که دیدید برای برد پا به میدان گذاشته بودیم و در همین راستا توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم. ما باید با اختلاف دو سه گل این بازی را می‌بردیم یک قانون نانوشته در فوتبال است وقتی گل نمی‌زنید گل می‌خورید.

قاسمی در پایان گفت:‌ فکر می‌کنم روزی بود که موقعیت چندانی هم به پرسپولیس ندادیم از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنیم و این یک امتیاز را به آنها هدیه می‌کنیم. بازی کردن مقابل هواداران حریف یا هواداران خودی بسیار لذت‌‌بخش است و یک جوی جالبی در بازی برپا می‌شود امیدوارم هواداران هم با همین روال در بازی بعدی در استادیوم حضور داشته باشند و در کنار هواداران رتبه خوبی را در پایان لیگ در جدول ثبت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آرمان قاسمی بازیکن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۵ دقیقه به شروع بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باقی مانده و استقبال هواداران از این بازی اندک است.

کد خبر 6089282

دیگر خبرها

  • حدیث روز | با اخباری که می‌شنویم چگونه برخورد کنیم؟
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند