Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم کریم بیگی روز دوشنبه در نشست هماهنگی استانی کنگره ملی شهدای روحانی و طلبه یزد افزود: برگزاری یادواره شهدا با همکاری مردم و مسئولان به خصوص رسانه‌های گروهی جزو برنامه مهمی است که امسال با همراهی تشکل‌ها و خانواده شهدا به نحو مناسبی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد بانک اطلاعات و چاپ و انتشار کتاب‌های مختلف در خصوص شهدا، نامگذاری برخی مکان‌ها و خیابان‌ها در سطح استان به نام شهیدان، نصب تصاویر، تهیه و انعکاس مطالب به خصوص در فضای مجازی و نشست‌های پرسش و پاسخ و روایتگری جزو برنامه مهم یادواره شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر با بیان اینکه در کشور سه هزار و ۸۸۸ روحانی و طلبه شهید وجود دارد به تهدید نرم فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری اینگونه یادواره‌ها یک ضرورت و نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و موجب عزت و اقتدار است.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برگزاری مناسب یادواره شهدای طلبه و روحانی با همکاری مردم و مسئولان از اهمیت بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برخوردار است و باید برای انجام آن همکاری لازم توسط تمام بخش‌ها صورت گیرد.

علی‌اکبر عزیزی افزود: برای برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلبه استان توجه به فضای مجازی و رسانه‌های گروهی با برگزاری نشست‌ها در بخش های مختلف در مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است و نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی دارد.

وی اظهار کرد: ایجاد بانک اطلاعات شهدا، توجه به امور فرهنگی و هنری و جلب همکاری تمامی بخش‌ها برای برگزاری یادواره جدی گرفته شود و قطعا مدیران اجرایی در کنار اقشار جامعه یکی از وظایف خود را همکاری برای اجرای آن می‌دانند و نقش‌آفرین هستند.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برگزاری شهدای روحانی و طلبه جزو برنامه‌های مهم و ضروری است که امسال در کشور پیش‌بینی شده و در استان یزد جزو برنامه محوری است و برای انجام آن همه باید رسالت دینی و ملی خود را انجام دهند.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی افزود: جمعیت شهدای روحانی و طلبه یزد به نسبت سایر اقشار آمار بالایی است و این گویای این است که روحانیت همواره در دفاع از کشور و میهن‌اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این رویه و روحیه را حفظ کرده و در عرصه حضور دارد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کرده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد شهدا روحانی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد شهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد شهدا روحانی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان بسیج مستضعفان شهدای روحانی و طلبه برگزاری یادواره جزو برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکرد‌های محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگا‌های عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است